LICHIDARE TOTALĂ A STOCULUI | Ultimele piese la prețuri de neratat | VREAU SĂ VĂD

Cum realizați un design modern al biroului?

Alexandra Doskočilová
13.3.2023

Unul dintre primele lucruri pe care potențialii clienți și parteneri de afaceri le observă atunci când vizitează biroul dvs., este modul în care acesta este mobilat.

Iată de ce este esențial să depuneți efort și să arătați puțină creativitate pentru a mobila acest spațiu de lucru și a-i conferi un aspect elegant și individual.

Cum realizați un design modern al biroului?

În acest rând de gânduri, dacă urmează să redecorați, dar nu sunteți sigur cum obțineți un design modern al biroului, am pregătit acest articol special pentru dvs.

De ce fel de mobilier de birou aveți nevoie?

Birouri de serviciu

Un cabinet de serviciu nu se poate numi așa dacă nu este dotat cu birouri de serviciu, nu-i așa?

De aceea, este important să găsiți cele mai confortabile, comode și de calitate birouri de serviciu pentru angajații dvs.

Din fericire, varietatea acestui tip de piese de mobilier de birou este în prezent extrem de mare și nu va fi greu pentru dvs. să decideți asupra unui model și a unei dimensiuni despre care credeți că se va potrivi cu designul interior al biroului.

Foarte cerute în momentul de față sunt birourile de serviciu duble, modelele cu opțiuni de reglare a înălțimii blatului, precum și mesele de serviciu, în jurul cărora pot lucra mai mulți dintre angajații dvs. sau chiar toți angajații.

Iar dacă decideți să fiți și mai creativi și să optați pentru un design de birou în plan deschis, în loc să optați pentru stații de lucru fixe, standard, puteți mobila biroul cu stații de lucru mobile.

Astfel, angajații dvs. nu vor avea un loc exact dedicat și pot lucra de acolo, de unde le este confortabil și comod.

Scaunele de birou

După ce ați ales birourile potrivite, trebuie să aveți grijă și de scaune. Acestea se împart în scaune de birou și scaune pentru vizitatori.

Atunci când alegeți scaunele de birou este bine să acordați atenție mare ergonomiei, confortului și comodității.

Vă dăm acest sfat pentru că asociații dvs. vor sta pe scaune ore îndelungate și dacă nu se simt confortabil, vor pleca cu dureri de spate, dureri de gât și anchilozare în alte părți ale corpului.

Iar acest lucru va duce, într-un final, la reducerea productivității angajaților și va reduce dorința lor de muncă.

Pe de altă parte, scaunele pentru vizitatori este bine să fie moi, comode și chiar oarecum luxoase. O alegere foarte potrivită ar fi scaunele tapițate moi, scaunele tip „ou” și chiar scaunele cu un design puțin mai futurist.

Obrázek5.jpg (92 KB)

Sursă imagine: unsplash.com

Bibliotecă

Biblioteca de birou este necesară pentru a depozita cărțile și orice altă documentație pe suport de hârtie pe care o aveți sau de care aveți nevoie pentru a lucra.

Dacă aveți la dispoziție mai mult spațiu, puteți opta pentru o bibliotecă mare pentru birou, de tipul care ocupă tot peretele.

În cazul în care nu aveți la dispoziție atât de mult spațiu, puteți să optați nu pentru bibliotecă, ci pentru câteva rafturi moderne, la locuri cu acces ușor pentru angajații dvs.

Cât despre stilul acestui tip de mobilă de birou, este alegerea dvs., dar deoarece vorbim despre amenajarea unui birou modern, sfatul nostru este să alegeți stilul scandinav sau minimalist.

Dacă sunteți mai creativ și vă place stilul eclectic, este de asemenea o idee bună să optați pentru un stil industrial sau pentru o bibliotecă în culori ieșite din comun (albastru, gri-porumbel, portocaliu și alte culori mai solide).

Accesoriile

Poate vă întrebați dacă este loc pentru accesorii într-un birou și ce trebuie să știți despre acestea pentru a le alege corect.

Ei bine, conceptul de design modern al birourilor presupune oferirea unui mediu de lucru relaxant, calm, aproape de mediul de acasă.

De aceea, în spațiile contemporane de lucru nu doar că există loc pentru accesorii, ci ele sunt chiar obligatorii.

Iată și câteva idei despre cum folosiți accesoriile pentru a oferi biroului dvs. o notă personală care îl va face mai primitor, mai cald, confortabil și comod, păstrându-l totodată modern și contemporan.

Pe birouri puteți pune lămpi de masă cu design modern, iar dacă spațiul vă permite, puteți completa cu lampadare care vor ilumina elegant zona de pauză sau biroul dvs.

Pe birourile de serviciu, puteți aranja mici ghivece cu plante verzi, cutii moderne pentru depozitarea stilourilor sau le puteți permite angajaților dvs. să-și aranjeze fotografiile de familie.

Dacă sunteți un colecționar, aveți premii câștigate de companie sau pur și simplu vă plac obiectele de design, locul perfect pentru acestea este pe raftul de cărți sau pe niște rafturi deschise.

Pe pereți, puteți agăța oglinzi, tablouri sau un alt tip de opere de artă.

În cele din urmă, puteți decora cu câteva plante verzi vii pe care le puteți așeza în diverse locuri din birou.

Obrázek6.jpg (68 KB)

Sursă imagine: unsplash.com

Mobilier pentru zona de odihnă

Într-un birou modern, este imperativ să aveți un loc liniștit în care colegii dvs. să se relaxeze.

De aceea, nu veți da greș dacă păstrați un colț al biroului în care puteți pune canapele confortabile, fotolii sau pufuri moi, măsuțe de cafea mici (joase sau înalte).

Este o idee bună, dacă aveți mai mult spațiu liber, să puneți în zona de relaxare o bandă de alergare, darts, tenis de masă sau un alt joc pe care angajații să îl poată juca în timp ce se odihnesc.

5 sfaturi pentru alegerea mobilierului de birou

Deschideți spațiul

Au trecut demult vremurile în care angajații din birouri lucrau în camere separate sau în spații împărțite tip „cutiuță”. În prezent, designul modern al birourilor se concentrează pe spațiul de lucru deschis.

Un birou deschis creează un sentiment familial și un mediu asemănător cu cel de acasă și joacă un rol important în dezvoltarea relațiilor de muncă și personale între angajați.

Luați în considerare pereții despărțitori din sticlă

Da, tocmai am spus să deschideți spațiul și imediat după aceea vă sfătuim să vă gândiți la pereți despărțitori din sticlă. Dar de fapt, nu este chiar atât ieșit din comun.

Este o idee bună să separați sala de conferințe sau biroul directorului general cu asemenea pereți din sticlă, deoarece acestea sunt locurile în care se iau de obicei decizii importante și este nevoie de puțină intimitate.

Obrázek7.jpg (64 KB)

Sursă imagine: unsplash.com

Investiți în mobilier de birou de calitate

Am mai subliniat de câteva ori cât de importantă este calitatea, dar o spunem din nou. În nici un caz nu faceți rabat de la prețul mobilierului în detrimentul calității.

Mobilierul de birou nu este ceva ce doriți să înlocuiți foarte des și va trebui să faceți exact acest lucru, dacă optați pentru produse de o calitate îndoielnică la un preț scăzut.

În plus, vizitatorii dvs. vor observa imediat piesele de mobilă de proastă calitate, indiferent cât de "superbe" par a fi acestea, și, credeți-ne, clienții nu-și vor forma o părere foarte bună despre dvs. ca potențial partener de afaceri.

Investiți în iluminat

Adesea subestimat, iluminatul biroului este foarte important dacă doriți să obțineți un design modern de birou și să aveți angajați care să genereze idei bune pentru a vă dezvolta afacerea.

În acest rând de gânduri, ar fi o idee bună să luați în considerare iluminarea foarte bună a spațiului de lucru prin instalarea unor lămpi de birou sau de lampadare. Dacă acestea sunt originale, tip boutique, cu atât mai bine.

Jucați cu diferite culori

Atât mobila de birou confortabilă, ergonomică și comodă, cât și culorile pe care le alegeți pentru designul interior al biroului dvs. au un impact uriaș asupra productivității angajaților.

Ce culori veți alege, depinde de dvs., dar dacă doriți să aflați părerea noastră, sfatul nostru este următorul.

Dacă biroul dvs. este foarte luminos, ar fi bine să optați pentru culori precum gri porumbel, albastru-verde sau verde deschis.

Dacă încăperea este mai întunecată, atunci ideile bune sunt să optați pentru culori pastelate și mai deschise, cum ar fi albul sau bejul deschis, sau culori pudrate sau mai saturate, cum ar fi galbenul sau portocaliul.

 

Distribuiți articolul pe:

Comentarii

Introduceți un comentariu

Nu există încă comentarii pentru acest articol

Transport propriu

livrare la domiciliu

În fiecare lună

adăugam mobilier nou

Livrare convenabilă

la tot sortimentul

Returnare

pâna în 14 zile