15% reducere la tot mobilierul folosind codul EXPEDO15

Aveti nevoie de ajutor?

Lu - Vi: 8:00-17:30

+40 377 102 344

Pătuțuri

Stil: modern
Pat oval pentru copii 7 în 1 JUDYS
Nou
TRANSPORT GRATUIT
-27 %
  Disponibilitate 3-5 săptămâni
4 900 Lei 3 570 Lei
Pătuț 7 în 1 MANUKE
Nou
TRANSPORT GRATUIT
-28 %
  Disponibilitate 3-5 săptămâni
4 640 Lei 3 360 Lei
Pătuț 2 în 1 cu saltea KYLISA
Nou
-29 %
  Disponibilitate 3-5 săptămâni
1 470 Lei 1 050 Lei
Pătuț 2 în 1 cu saltea și husă pentru saltea MANULIA
Nou
-30 %
  Disponibilitate 3-5 săptămâni
1 490 Lei 1 050 Lei
Pătuț 2 în 1 cu saltea și husă pentru saltea MANULIA 2
Nou
-29 %
  Disponibilitate 3-5 săptămâni
1 680 Lei 1 190 Lei
Pătuț 2 în 1 cu saltea și husă pentru saltea MANULIA 3
Nou
-29 %
  Disponibilitate 3-5 săptămâni
1 680 Lei 1 190 Lei
Coș pentru bebeluși DESIRO
Nou
-28 %
  Disponibilitate 3-5 săptămâni
1 910 Lei 1 380 Lei
Coș pentru bebeluși DESIRO 2
Nou
-28 %
  Disponibilitate 3-5 săptămâni
1 810 Lei 1 310 Lei
Coș pentru bebeluș cu suport DESIRO
Nou
-29 %
  Disponibilitate 3-5 săptămâni
1 530 Lei 1 080 Lei
Patut pentru copii ROLINS
-29 %
  Disponibilitate 4-6 săptămâni
1 150 Lei 820 Lei
Pătuț cu barieră de protecție NORBET
-29 %

Întrebări frecvente

  1. Da. Pe site-ul magazinului online Expedo puteți vedea un catalog bogat de pătuțuri pentru bebeluși mici în designuri diferite, precum și pe paginile Facebook și Instagram ale magazinului.

  2.  

    Nu. La comanda fără înregistrare, sunt necesare numai datele de facturare și adresa de livrare. La completarea formularului de înregistrare, fiecare utilizator trebuie să furnizeze datele sale personale exacte și actuale.

  3.  

    Plata comenzii se poate face prin transfer bancar sau în numerar la primirea personală a livrării prin curier.

  4.  

    Prețurile pătuțurilor pentru bebeluși sunt cuprinse între 597 RON și 1394 RON.

  5.  

    Livrarea unui pătuț de copii durează între 15 și 20 de zile lucrătoare.

  6.  

    Pătuțurile pentru copii au o garanție de 24 de luni.

  7. Odată ce ați plasat o comandă, veți primi un e-mail automat pentru confirmarea comenzii. Apoi veți fi contactat de un angajat al nostru care va confirma comanda și parametrii mărfii.

  8. Fiecare client Expedo își poate edita sau șterge profilul de client printr-un mesaj la adresa [email protected]. Puteți face acest lucru și printr-o solicitare de la e-mailului înregistrat în profilul clientului.

     

    Dacă livrarea pătuțului  comandat este efectuată de un curier sau de o altă companie de transport, Expedo îi furnizează numărul Dvs de  telefon pentru a coordona livrarea.

  9.  

    Toți clienții Expedo au dreptul să depună o reclamație în termen de 14 de zile de la primirea livrării.