L-V: 7:00-20:00
Canapele extensibile
Întrebări frecvente
-
Toate modelele de canapele extensibile pentru camera de zi pe care Expedo le oferă pot fi vizualizate în magazinul nostru online.
-
Nu este nevoie de îregistrare prealabilă. Completați un scurt formular de înregistrare în procesul de comandă. Când îl completați, introduceți o adresă de livrare, numele complet și o metodă de plată. După ce ați finalizat procesul de comandă, vă vom trimite un e-mail, după care un angajat Expedo vă va contacta pentru a confirma comanda.
-
Pentru bunurile achiziționate de la magazinul nostru puteți plăti într-un mod convenabil pentru dvs.:
- Plată online cu cardul prin GoPay
- Plată în numerar la curier
-
În descrierea canapelelor sunt afișate culorile de tapițerie pe care noi le oferim. Dacă doriți tapițeria să fie în culori diferite, ar trebui să ne contactați pentru a discuta despre dorința dumneavoastră.
-
La noi veți găsi canapele cu prețuri de la 1494 până la 6722 ron.
-
Termenele afișate în magazinul online sunt orientative. După ce plasați comanda, un angajat al nostru va lua legătura cu dumneavostră pentru a stabili termenul individual de livrare. Termenul standard de livrare este cuprins între 10 până la 63 de zile lucrătoare.
-
Toate modelele de canapele extensibile pe care le oferă Expedo, au garanție 2 ani. Serviciul de garanție include repararea, înlocuirea produsului sau altceva.
-
Informații despre comenzi plasate pentru canapele extensibile puteți obține dacă:
- Sunați la nr. de tel.: +4 0749 898 494
- Ne trimiteți mesaj pe pagina de Facebook
- Ne trimiteți mesaj la adresa [email protected]
-
Dacă nu ați finalizat comanda, apăsați pe ”x” ul din câmpul comanda pentru a goli coșul.
Dacă ați finalizat comanda și a fost confirmată de noi, o puteți anula dacă luați legătura în cel mai scurt timp cu magazinul online(înainte ca produsul să părăsească depozitul nostru).
Dacă produsul v-a fost livrat deja, puteți să renunțați în termenele stabilite de magazin
-
Dacă la livrarea canapelei extensibile realizați că are un defect, trebuie să luați în timp util legătura cu noi și să depuneți o reclamație. În reclamație trebuie să descrieți defectul, să atașați bonul de casă sau factura(dovada de plată) . Noi vom verifica și vă vom oferi metode de remediere a problemei.