Aveti nevoie de ajutor?

L-V: 7-20
D: 13-18

+4 0749 898 494

Canapele extensibile

Colțar SUN
Livrare gratuită
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
2 140 RON
Colțar extensibil MARCOS
Livrare gratuită
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
4 150 RON
Canapea extensibilă tapițată GISELA
Livrare gratuită
Canapea extensibilă tapițată BRISA
Livrare gratuită
  Disponibilitate 4-6 săptămâni
2 510 RON
Colțar PEXESO
Livrare gratuită
  ÎN STOC
2 990 RON
Colțar extensibil LOLA
Livrare gratuită
-20 %
  ÎN STOC
5 720 RON 4 580 RON
Canapea extensibilă SINGLE
Livrare gratuită
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
2 390 RON
Canapea extensibilă tapițată BEFORE
Livrare gratuită
Canapea tapițata COCCO
Livrare gratuită
  Disponibilitate 4-6 săptămâni
1 440 RON
Coltar extensibil VIKING
Livrare gratuită
Canapea in forma de U SUN
Livrare gratuită
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
2 770 RON
Canapea pe colț extensibilă MARIANE
Livrare gratuită
  Disponibilitate 4-6 săptămâni
5 900 RON
Canapea extensibilă LOUNGE în formă de U
Livrare gratuită
  Disponibilitate 4-6 săptămâni
9 440 RON
Canapea tapițată MEFIS
Livrare gratuită
  Disponibilitate 4-6 săptămâni
4 590 RON
Coltar extensibil JENIFER
Livrare gratuită
Set canapea in forma U LESS
Livrare gratuită
  Disponibilitate 4-6 săptămâni
3 480 RON
Canapea de colț extensibilă DUNCAN
Livrare gratuită
  Disponibilitate 4-6 săptămâni
6 020 RON
Canapea extensibilă tapițată LENTIL
Livrare gratuită
Canapea extensibilă de colț LORY
Livrare gratuită
  Disponibilitate 4-6 săptămâni
5 640 RON
Coltar GREBI
Nou
Livrare gratuită
  Disponibilitate 25 zile lucrătoare
3 820 RON
Canapea GREBI
Nou
Livrare gratuită
  Disponibilitate 25 zile lucrătoare
3 200 RON
Canapea de colț MAYSON
Nou
Livrare gratuită
  Disponibilitate 4-6 săptămâni
6 060 RON
Canapea de colț COLOSEUM
Nou
Livrare gratuită
Canapea de colț MANUELA II
Nou
Livrare gratuită
  Disponibilitate 25 zile lucrătoare
5 300 RON

Întrebări frecvente

  1.  

    Toate modelele de canapele extensibile pentru camera de zi pe care Expedo le oferă pot fi vizualizate în magazinul nostru online.

  2.  

    Nu este nevoie de îregistrare prealabilă. Completați un scurt formular de înregistrare în procesul de comandă. Când îl completați, introduceți o adresă de livrare, numele complet și o metodă de plată. După ce ați finalizat procesul de comandă, vă vom trimite un e-mail, după care un angajat Expedo vă va contacta pentru a confirma comanda.

  3.  

    Pentru bunurile achiziționate de la magazinul nostru puteți plăti într-un mod convenabil pentru dvs.:

     

    • Plată online cu cardul prin GoPay
    • Plată în numerar la curier
  4. În descrierea canapelelor sunt afișate culorile de tapițerie pe care noi le  oferim. Dacă doriți tapițeria să fie în culori diferite, ar trebui să ne contactați pentru a discuta despre dorința dumneavoastră.

  5. La noi veți găsi canapele cu prețuri de la 1494 până la 6722 ron.

  6. Termenele afișate în magazinul online sunt orientative. După ce plasați comanda, un angajat al nostru va lua legătura cu dumneavostră pentru a stabili termenul individual de livrare. Termenul standard de livrare este cuprins între 10 până la 63 de zile lucrătoare.

  7. Toate modelele de canapele extensibile pe care le oferă Expedo, au garanție 2 ani. Serviciul de garanție include repararea, înlocuirea produsului sau altceva.

  8. Informații despre comenzi plasate pentru canapele extensibile puteți obține dacă:

    • Sunați la nr. de tel.: +4 0749 898 494
    • Ne trimiteți mesaj pe pagina de Facebook 
    • Ne trimiteți mesaj la adresa [email protected]
  9. Dacă nu ați finalizat comanda, apăsați pe ”x” ul din câmpul comanda pentru a goli coșul.

    Dacă ați finalizat comanda și a fost confirmată de noi, o puteți anula dacă luați legătura în cel mai scurt timp cu magazinul online(înainte ca produsul să părăsească depozitul nostru). 

     

    Dacă produsul v-a fost livrat deja, puteți să renunțați în termenele stabilite de magazin

  10.  

    Dacă la livrarea canapelei extensibile realizați că are un defect, trebuie să luați în timp util legătura cu noi și să depuneți o reclamație. În reclamație trebuie să descrieți defectul, să atașați bonul de casă sau factura(dovada de plată) . Noi vom verifica și vă vom oferi metode de remediere a problemei.