LIVRARE și RIDICARE LA ETAJ GRATIS la comenzile plasate în perioada 10.04- 21.4. la tot | Cumpărați ACUM!

Coltare

Stil: rustic
Colțar extensibil QUEEN II
Ridicare la etaj gratuita
TRANSPORT GRATUIT
-53 %
  ÎN STOC
8 350 Lei 3 883 Lei
Canapea pe colț PETER
Ridicare la etaj gratuita
TRANSPORT GRATUIT
-56 %
  ÎN STOC
7 770 Lei 3 441 Lei
Colțar extensibil FIGARO
Ridicare la etaj gratuita
TRANSPORT GRATUIT
-33 %
  Disponibilitate 3-5 săptămâni
5 600 Lei 3 780 Lei

Întrebări frecvente

  1. Modelele de canapele în formă de L (colțare) pe care noi le oferim, le puteți vedea pe pagina magazinului online Expedo.ro.

  2. Nu este nevoie să vă înregistrați. După ce v-ați oprit la o canapea trebuie să menționați:

    • Adresa la care să fie livrată
    • Metoda de plată 
    • Numele complet

    După ce plasați comanda veți primi un mesaj iar noi vom lua legătura cu dvs. pentru a confirma comanda.

  3. Metodele de plată pentru achiziționarea unei canapele sunt:

    • Plată online cu cardul prin GoPay
    • Plată în numerar la curier
  4. Dacă aveți preferințe speciale pentru canapea în forma de L - puteți contacta magazinul, și un angajat al nostru vă va spune dacă este posibil să vă livrăm canapeaua în culoarea pe care o doriți sau nu.

  5. Canapelele pe care noi le oferim au prețuri cuprinse între 1369 și 6722 ron.

  6. Termenul de livrare pentru canapelele în formă de L achiziționate de la magazin este individual. După finalizarea comenzii pentru canapea  , vă vom suna pentru a stabili termenul de livrare.

  7.  

    Mobilierul oferit de Expedo are garanție 24 de luni. Service-ul de garanție poate include repararea, înlocuirea sau rambursarea sumei canapelei achiziționate dacă repararea nu este posibilă. 

  8. Informația dorită despre comanda plasată de dumneavostră puteți obține la nr. de tel.: +40 377 102 344. Vă vom răspunde și dacă ne scrieți la adresa de e-mail [email protected]  sau pe pagina de Facebook.

  9. Dacă decideți să renunțați la comandă înainte de a o finaliza, faceți clic pe "x" în câmpul de comandă pentru a o anula.

    Dacă ați plasat comanda și aceasta a fost confirmată, trebuie să contactați magazinul înainte ca produsul să fie expediat la adresa specificată.

     

    În cazul în care s-a făcut deja livrarea, puteți profita de dreptul dumneavoastră de a returna produsul în termenele stabilite de Expedo.

  10. În cazul în care canapeaua pe care ați achiziționat-o are un defect, puteți face o reclamație. Pentru a face acest lucru, trebuie să descărcați formularul de returnare, pe care îl veți găsi pe pagina magazinului și să-l completați. Este necesar să anexați material foto care să dovedească defectul, să descrieți defectul detaliat și să ne trimiteți reclamația la adresa de e-mail: [email protected] .

     

    După ce analizăm reclamația în termenele stabilite,vă vom contacta pentru a clarifica modul în care putem remedia problema.