15% reducere la tot mobilierul folosind codul EXPEDO15

Aveti nevoie de ajutor?

Lu - Vi: 8:00-17:30

+40 377 102 344

Camera de zi

Culoarea: negru
Stil: vintage
Niciun produs nu corespunde filtrelor selectate.

Întrebări frecvente

  1.  

    Mobila de living pe care o oferim poate fi văzută în magazinul online Expedo.ro.

  2. Nu. Când plasați comanda pentru mobilă de living, specificați o metodă de plată, numele complet și adresa de livrare. E de ajuns. Vă vom trimite un e-mail și vă vom suna pentru a vă confirma comanda.

  3. Metodele prin care puteți achita produsele pentru living sunt următoarele:

    • Plată online cu cardul prin GoPay
    • Plată în numerar la curier

     

  4. Dacă doriți să comandați mobilier pentru o cameră de zi într-o culoare diferită de cele afișate în magazinul online, vă rugăm să ne contactați. Vă vom răspunde dacă acest lucru este posibil sau nu.

  5.  

    În funcție de tipul și modelul mobilierului, prețurile variază de la  149 până la  6970 ron.

  6. Termenele de livrare sunt individuale. După ce plasați comanda noi vă vom contacta pentru a stabili termenul în care va fi livrată comanda.

  7. Mobilierul pe care îl oferim prin magazinul online Expedo are garanție doi ani.

     

    Service-ul de garanție în această perioadă include repararea, înlocuirea produsului sau altele.

  8. Vom răspunde la toate solicitările dacă:

    • Ne contactați la nr. de tel: +40 377 102 344
    • Trimeți mesaj prin formularul de contact de pe pagina magazinului online
    • Trimiteți mesaj pe pagina de Facebook
    • Trimiteți mesaj la adresa [email protected]
  9. Dacă decideți să revocați comanda, înainte de finalizare, apăsați "x" în câmpul comenzii, pentru a goli coșul.

    Dacă doriți să renunțați la comanda de mobilă, după ce aceasta a fost finalizată, trebuie să ne contactați înainte ca mobila să iasă din depozitul nostru.

    Dacă doriți să renunțați la mobilierul care v-a fost deja livrat, dar care nu vă place, puteți să –l returnați în termen de 14 de zile de la data livrării.

  10. Dacă din anumite motive, după livrare, constatați că ati primit mobilă defectă, puteți face reclamație și să o trimiteți la adresa magazinului [email protected]