LIVRARE și RIDICARE LA ETAJ GRATIS la comenzile plasate în perioada 10.04- 21.4. la tot | Cumpărați ACUM!

Fotolii

Stil: rustic
Fotoliu tapițat TORA
Ridicare la etaj gratuita
TRANSPORT GRATUIT
-31 %
  Disponibilitate 4-6 săptămâni
2 370 Lei 1 640 Lei
Fotoliu QUEEN
Ridicare la etaj gratuita
TRANSPORT GRATUIT
-55 %
  ÎN STOC
2 580 Lei 1 170 Lei
Fotoliu AMEDEO
Ridicare la etaj gratuita
TRANSPORT GRATUIT
-54 %
  ÎN STOC
2 210 Lei 1 010 Lei

Întrebări frecvente

  1. Toate modelele de fotolii pe care le oferim pot fi vizualizate în magazinul nostru online Expedo.ro.

  2. Nu avem o asemenea cerință. Pentru a plasa comanda avem nevoie să ne menționați numele complet, metoda de plată și adresa de livrare.

  3. Noi vă oferim câteva metode simple de plată:

    • Plată online cu cardul prin GoPay
    • Plată în numerar la curier
  4. Dacă doriți ca fotoliile să fie realizate în altă culoare decât culorile indicate pe site-ul magazinului, ar trebui să ne contactați. Vom lua în considerare dorința dumneavoastră și vă vom informa dacă aceasta poate fi satisfăcută.

  5. În funcție de modelul fotoliilor, prețurile la care le veți găsi la noi sunt de la 673 până la 1470 ron.

  6. În descrierea fotoliilor sunt afișate termene orientative de la 10 la 63 de zile. După ce vă alegeți modelul și plasați comanda, noi vă vom contacta pentru a vă informa despre termenul individual de livrare a comenzii dvs.

  7.  

    Toate produsele, inclusiv fotoliile oferite de Expedo oferă o garanție de 2 ani. Service-ul pe parcursul acestor 24 de luni include repararea, înlocuirea produsului sau rambursarea sumei în cazul în care repararea/înlocuirea nu este posibilă.

  8. Vă stăm la dispoziție la nr. de telefon +40 377 102 344. Informațiile pot fi obținute și dacă ne trimiteți un e-mail la adresa [email protected] , dacă ne scrieți în formularul de contact pe pagina magazinului online sau contactați-ne pe pagina noastră de Facebook.

  9. La primirea fotoliilor defecte, aveți dreptul de a depune o reclamație față de magazin la adresa la [email protected] . Ceea ce vi se cere să faceți este să descărcați formularul de reclamații, să îl completați și să ni-l trimiteți. După primirea reclamației, o vom examina și vă vom suna cu o decizie și o propunere.