15% reducere la tot mobilierul folosind codul EXPEDO15

Paturi înalte

Culoarea: albastru
Pat tapitat boxspring SALMA + topper
Cele mai bine vândute
TRANSPORT GRATUIT
-28 %
Pat tapițat boxspring GRETA + topper GRATIS
TRANSPORT GRATUIT
-28 %
Pat tapitat boxspring ROKOS + topper
TRANSPORT GRATUIT
-30 %
Pat tapițat boxspring BETANIA
-34 %
  ÎN STOC
4 020 Lei 2 660 Lei

Întrebări frecvente

  1. Da. Pe website-ul magazinului  Expedo puteți vedea catalogul  Expedo care cuprinde un sortiment bogat de paturi înalte, precum și pe paginile de  Facebook și  Instagram ale magazinului.

  2. NU. În cazul unei comenzi fără înregistrare trebuie doar să accesați. Completând formularul de înregistrare, fiecare utilizator trebuie să furnizeze   datele sale personale exacte și actuale.

  3.  

    Plata se poate efectua pe cale bancară sau în numerar în momentul primirii mărfii, precum și  în depozitul nostru. Plata se poate efectua și pe cale bancară în momentul primirii personale a livrării. 

  4. Oferim paturi înalte cu dimensiuni 90х200 см., 120х200 см., 140х200 см., 160х200 см. и  180х200 см.

  5. Prețurile paturilor înalte variază între 597 RON și .  3236 RON.

  6. Dacă este disponibil în depozitul nostru, livrarea unui pat înalt se face în termen de 10 zile de la confirmarea comenzii. Perioada de livrare ериодът за доставка este orientativă.

    Livrarea poate dura între 2 și 8 săptămâni de la confirmarea. Magazinul online Expedo oferă clienților săi livrare gratuită pe tot teritoriul Bulgariei.

  7. Garanția paturilor înalte este 24 de luni. Clientul are dreptul de a face o reclamație, având opțiunea să aleagă între repararea mărfii sau înlocuirea acesteia cu una nouă.

  8. Odată ce ați plasat o comandă, veți primi un e-mail automat pentru confirmarea comenzii. Apoi veți fi contactat de un angajat al nostru care va confirma comanda și parametrii mărfii.

  9.  

    Clientul are dreptul să refuze și să solicite returnarea bunurilor comandate și achiziționate în termen de 14 zile de la primirea în depozit sau la adresa de livrare. Acestea trebuie să fie cu ambalajul intact , cu toate că  pachetul  a fost deschis. Bunurile trebuie să fie în forma în care au fost primite împreună cu documentația.

  10. Magazinul online oferă clienților săi opțiunea de a returna bunurile în termen de 14 de zile. Dacă găsiți un defect al produsului în perioada de garanție, trebuie să faceți o fotografie a produsului.

    Următorul pas este să completați un formular de returnare a produsului. Un specialist în reclamații evaluează înfățișarea și defectul mărfurilor. Reclamațiile sunt procesate în termen de 30 de zile.