LIVRARE și RIDICARE LA ETAJ GRATIS la comenzile plasate în perioada 10.04- 21.4. la tot | Cumpărați ACUM!

Paturi tapițate

Culoarea: auriu
Pat tapițat REBECA
Ridicare la etaj gratuita
TRANSPORT GRATUIT
-56 %
  ÎN STOC
2 460 Lei 1 075 Lei

Întrebări frecvente

  1.  

    Paturile moi, tapițate pe care le oferim, pot fi vizualizate pe Expedo.ro. 

  2. Nu e nevoie de înregistrare. În timp ce plasați comanda pentru patul tapițat, trebuie să ne informați cu privire la metoda de plată, numele complet și adresa de livrare. Apoi vă vom suna pentru a confirma comanda dumneavoastră.

  3. Există opțiuni pentru plata bunurilor achiziționate de la magazinul nostru:

     

    • Plată online cu cardul prin GoPay

    • Plată în numerar la curier

    • 80 х 190 /200 cm
    • 90 х 200 cm
    • 120 х 200 cm 
    • 140 х 200 cm
    • 160 х 200 cm
    • 180 х 200 cm
    • 200 х 200 cm
  4. Prețurile paturilor tapițate oferite de noi sunt de la 598 până la 3489 ron.

  5. Atunci când cumpărați paturi tapițate, veți vedea pe site-ul nostru termene  orientative de livrare. După plasarea comenzii, vă vom suna pentru a stabili termenul individual de livrare.

  6. Paturile tapițate pe care le oferim au o garanție de doi ani. Serviciul de garanție include repararea (dacă este posibil), înlocuirea produselor sau rambursarea sumei pe care ați plătit-o pentru pat (dacă repararea nu este posibilă).

  7. Vom răspunde la toate întrebările dvs, dacă:

    • Ne sunați la nr. De telefon: +40 377 102 344
    • Ne scrieți la [email protected]
    • Ne scrieți pe pagina de Facebook
    • Ne scrieți în formularul de contact de pe site-ul nostru
    • Puteți să renunțați la pat, dacă înainte de finalizarea comenzii apăsați pe “ х”  din câmpul comenzii.
    • Dacă ați plasat comanda pentru pat, trebuie să luați legătura cu noi pentru a anula comanda.
    • Dacă patul “moale” este deja la dvs. Puteți renunța la el dacă ni-l returnați în termen de 14 de zile.
  8. În cazul în care la primirea patului tapițat veți constata că are un defect, puteți face o reclamație către magazinul nostru. Găsiți și descărcați formularul de reclamații de pe site-ul nostru, completați-l și trimiteți-l la [email protected]. Tehnicienii noștri vor analiza plângerea dumneavoastră și vă vor informa despre modul în care putem rezolva problema.