Comanda un pat | RIDICARE LA ETAJ GRATUITĂ | până la sfârșitul lunii Februarie

90x200 cm

Pat tapițat QUATTRO inclusiv salteaua
Ridicare la etaj gratuita TOP 100
-22 %
Pat tapițat single DOUBLE 2
Ridicare la etaj gratuita TOP 100
-31 %
  ÎN STOC
1 490 Lei 1 030 Lei
Pat tapițat single DOUBLE 1
Ridicare la etaj gratuita TOP 100
-18 %
  ÎN STOC
1 260 Lei 1 030 Lei
Pat tapițat LIFE + somiera + saltea, 90x200
Ridicare la etaj gratuita
-35 %
Pat înalt ANGEL + Saltea + somiera 90x200 cm
Ridicare la etaj gratuita
-33 %
Pat single tapițat NASTY 4 + somieră + saltea, 90x200
Ridicare la etaj gratuita
-20 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
2 050 Lei 1 650 Lei
Pat single tapițat NASTY 5 + somieră + saltea, 90x200
Ridicare la etaj gratuita
-23 %
Pat tapițat SNOW + Saltea 90x200 cm
Ridicare la etaj gratuita
-28 %
  Disponibilitate 5-8 săptămâni
1 390 Lei 1 000 Lei
Pat din lemn  masiv STUDY + saltea + somieră 90x200 cm
Ridicare la etaj gratuita
-30 %
  Disponibilitate 5-8 săptămâni
1 590 Lei 1 110 Lei
Pat din lemn masiv STUDENT + Saltea + somiera 90x200 cm
Ridicare la etaj gratuita
-16 %
  Disponibilitate 5-8 săptămâni
1 250 Lei 1 050 Lei

Întrebări frecvente

  1.  

    Da. Pe paginile magazinului online Expedo puteți vedea diferite modele de seturi promoționale - paturi cu saltea și somieră  pentru orice tip de dormitor.

  2.  

    Nu. Tot de ce aveți nevoie pentru o comandă sunt datele de facturare și adresa exactă de livrare.

  3.  

    Plata se poate face în numerar sau cu cardul în momentul livrării.

  4.  

    Seturile promoționale - pat cu saltea și somieră variază între 697 RON și 1245 RON.

  5.  

    Livrarea durează între  15-25 zile lucrătoare.

  6.  

    Garanța la seturile promoționale - paturi cu saltele și somieră este 24 de luni.

  7.  

    După efectuarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare automată. Veți fi contactați de angajatul nostru care va confirma comanda și parametrii mărfii. Cu două zile înainte de livrare, veți fi informați cu privire la ora exactă a sosirii.

  8. Fiecare client Expedo își poate edita sau șterge profilul de client. Acest lucru se poate face prin trimiterea unui mesaj la [email protected]. sau prin cerere din e-mailul înregistrat în profilul clientului.

     

    Dacă livrarea dvs. este efectuată de un curier sau de o altă companie de transport, Expedo le va furniza numărul dvs. de telefon pentru a coordona livrarea..

  9. Fiecare client are dreptul de a returna marfa defectată  în termen de 14 de zile de la data primirii livrării.