LICHIDARE TOTALĂ A STOCULUI | Ultimele piese la prețuri de neratat | VREAU SĂ VĂD

Întrebări frecvente

  • Termeni și condiții - RIDICARE LA ETAJ GRATUITA

    Ridicarea le taj gratuita se aplică numai pentru produsele marcate cu eticheta " RIDICARE LA ETAJ GRATUITA " și pentru întreaga comandă, care include produsul marcat cu această etichetă. Comanda trebuie să fie plasată în momentul în care produsele sunt marcate cu eticheta " RIDICARE LA ETAJ GRATUITA ". În cazul în care produsele nu sunt în stoc, dar comanda a fost plasată la un moment în care produsele erau marcate cu eticheta " RIDICARE LA ETAJ GRATUITA ", atunci ridicarea la etaj gratuită se aplică chiar dacă coletul va fi livrat la un moment în care produsele nu mai sunt marcate cu eticheta respectivă.

  •  Cât costă transportul?

    Livram  în toată România doar pentru 49 de lei. Pentru comenzi mai mari de 3 100 RON beneficiați de transport GRATUIT. Va vom livra  produsele pana la prima usa. Satisfacția clienților este întotdeauna prioritatea noastră numărul 1.

  • Cât costa ridicarea la etaj?

    Este posibil să adaugati ridicare la etaj înainte de a finaliza comanda. Prețul de ridicare nu depinde de valoarea comenzii. La noi plătiți doar 49 RON indiferent de valoarea comenzii sau indiferent de etaj.

  • Cum cumpăr?

    Mai întâi alegeți produsele din oferta noastră. Faceți clic pe configurator și alegeți parametrii produsului (de exemplu, dimensiunea patului, culoarea lemnului, tipul saltelei, spațiul de depozitare) și alegeți Cumpărați (Adaugă în coș). În coș introduceți adresa, modalitateal de livrare și metoda de plată apoi trimiteți comanda. Confirmăm primirea comenzii prin e-mail în mod automat, ulterior veți fi contactat de un reprezentant vânzări care vă va confirma comanda și disponibilitatea produsului în configurația aleasă. Vom comanda produsul și vă vom informa cu privire la  timpul de livrare cu două zile înainte de livrare.

  • Cum plătesc?

    Ramburs, numerar la livrare – plătiți în numerar șoferului/curierului când preluați marfa.
    Transfer bancar – efectuați plata prin transfer bancar, banii trebuie să fie vizibili  în contul nostru cu cel puțin o zi înainte de livrarea comenzii. Trebuie să țineți cont că poate exista o anumitâ diferență de timp de la momentul plații până ca banii să intre în contul nostu. acest lucru se datorează procesatorului de plăți.
    Plata în numerar în cazul ridicării personale – dacă veniți personal la depozitul nostru pentru a ridica produsele, vă reamintim să vă aduceți bani cash deoarece momentan nu este posibilă plata cu cardul la depozit.

  • Când sosește produsul?

    Vă rugăm să țineți cont de faptul că timpul de livrare este estimativ. Ora de livrare este aproximativă.

    ÎN STOC - Vom livra produsele in termen de maximum 10 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
    În 14 zile - Vom livra produsele în maximum 24 de zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. În 14  ile vom primi produsul în depozit plus 10 zile termen de livrare. Aceeași modalitate de calcul se aplică termenelor de mai jos
    1-3 săptămâni - Livrăm produsele în termen de maximum 31 de zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
    2-5 săptămâni - Livrăm produsele în termen de  maximum42 de zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
    5-8 săptămâni - Livrăm produsele în termen de maximum 63 de zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.

  • Cum livrăm produsele?

    Șoferul apelează clientul cu aproximativ 15 minute înainte ca acesta să sosească la adresă. La primirea produsului comandat, vă recomandăm să verificați starea produselor pentru eventuale deteriorări care se pot produce în timpul transportului. Dacă totul este în regulă, veți semna Nota de primire și produsele sunt ale dumneavoastră.

  • Fiți atenți la ... ?

    Când plasați comanda, verificați dacă caracteristicile sunt corecte, dacă culoarea lemnului sau a tapițeriei corespunde cerințelor dvs.

    Când alegeți un colțar fiți  atenți la orientarea colțarului, citiți cu multă atenție informațiile din descrierea produsului. Pentru unele colțare, orientarea colțului este determinată de partea mai lungă cu cotiera, nu de direcția vizuală a colțului.

    Verificați întotdeauna când preluați produsele. Dacă nu sunteți mulțumit de starea produselor, nu semnați Nota de primire. Prin semnătură dvs. confirmați că ați primit produsul în stare bunâ iar orice reclamație ulterioară cu privire la starea produsului nu va fi luată în considerare.

  • Ce înseamnă retur în 14 zile?

    Dacă nu sunteți mulțumit de produs reurnați-ne produsul iar noi vă vom rambursa contravaloarea produsului. Este alegerea dvs. dacă veniți personal cu produsul sau optați pentru un serviciu de curierat sau poștă. Este o cerințâ ca produsele să fie ambalate cu atenție și în stare bună, fără urme de uzură.

  • Care este diferența dintre retur în 14 zile și o reclamație?

     Dacă ne  returnați produsul în  14 zile, vă vom rambursa banii fără invocarea vreunui motiv. Când faceți o reclamație, trebuie să completați un formular de reclamație, să ne trimiteți fotografii cu daunele suferite sau să trimiteți produsul direct la noi pentru a fi inspectat. În termen de 3 zile lucrătoare, vă vom informa în ce stadiu estesesizarea dumneavoastră.

  • Produsele livrate sunt asamblate?

    Livram toate produsele dezasamblate, este mai simplu și mai sigur pentru transport. Produsele mai voluminoase le veți primi în mai multe colete, pentru produsele de dimensiuni mai mici va fi suficient un singur colet. Cu toate acestea, asamblarea în sine este simplă și veți primi întotdeauna instrucțiuni de asamblare și toate acesoriile necesare.

  • Cum funcționează ridicarea personală a produselor?

    Plasați o comandă și faceți clic pe ridicare personală. Când confirmați comanda, veți stabili un interval de ridicare a produselor . Vă vom pregăti produsele în depozitul nostru iar dvs. le veți ridica în termenul stabilit. Veți efectua plata fie în numerar la fața locului, fie în avans în contul nostru bancar. 

  • Ce produse se asamblează? 

    Produsele care pot fi asamblate sunt marcate cu eticheta "ASAMBLARE POSIBILĂ". După adăugarea produsului în coș, marcați căsuța de asamblare a produsului. Puteți vedea prețul atunci când selectați serviciul. Vom confirma automat primirea comenzii dvs. prin e-mail și apoi vă vom contacta telefonic. Produsele vor fi asamblate de către personalul nostru care vă va livra mobila. Aceștia vor lua înapoi toate materialele de ambalare, astfel încât nu trebuie să vă faceți griji cu privire la mizeria lăsată în urmă. La final, ne veți confirma primirea noului produs și asamblarea acestuia. Prețul asamblării nu include ridicarea produselor la etaj, vă recomandăm să adăugați separat si acest serviciu în coșul de cumpărături.

  • Care sunt piesele de mobilier pe care le ridicam?

    Produsele pentru care este posibilă ridicarea mobilierului vechi sunt marcate cu eticheta "PRELUAREA MOBILIERULUI VECHI". După adăugarea produsului în coș, selectați preluarea mobilierului vechi prin bifarea căsuței. Puteți vedea prețul atunci când selectați serviciul. Serviciul se aplică doar piesă cu piesă, adică vom aduce patul nou și vom prelua patul vechi. Vom confirma automat primirea comenzii dvs. prin e-mail și apoi vă vom contacta telefonic. Bunurile vor fi demontate și ridicate de către personalul nostru care vă va aduce noua mobilă. La finalul procesului, veți confirma primirea produsului și ridicarea vechii piese de mobilier.