MARILE REDUCERI DE VARA - ia-ți mobila EXTRA IEFTIN!

Termeni și condiții

Expedo s.r.o.

cu domiciuliul fiscal: Jud. Galati, Mun. Galati, str. Arad, nr.1.

Număr de identificare: RO43480867

pentru vânzarea de bunuri prin intermediul magazinului online www.expedo.ro

 

       1. DISPOZITII INTRODUCTIVE

Acești Termeni și condiții (denumiți în continuare "Termeni și conditii") reglementează, în conformitate cu dispozițiile articolului 8 din OUG NR. 34/2014, drepturile și obligațiile reciproce ale părților care decurg în legătură cu sau pe baza unui contract de vânzare-cumpărare (denumit în continuare "Contract de vânzare-cumpărare") încheiat între Vânzător și o altă persoană fizică (denumită în continuare "Cumpărător") prin intermediul magazinului online al Vânzătorului. Magazinul online este operat de către Vânzător pe site-ul web la adresa www.expedo.ro

Termenii și condițiile nu se aplică în cazul în care persoana care intenționează să achiziționeze bunuri de la Vanzator este o persoană juridică.

Dispozițiile termenilor și condițiilor fac parte integrantă din contractul de achiziție. Contractul de achiziție și termenii și condițiile comerciale sunt redactate în limba romanada. Contractul de vânzare poate fi încheiat în limba romana.

Vânzătorul poate modifica sau completa formularea Termenilor și condițiilor. Această dispoziție nu afectează drepturile și obligațiile care decurg în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a termenilor și condițiilor.

      2. INCHEIEREA CONTRACTULUI DE VANZARE-CUMPARARE

Preturile afisate pe Site sunt exprimate in LEI si includ TVA. Preturile nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica altfel pe site. Pretul de achizitie tiparit pe factura fiscala va fi acelasi cu cel stabilit in momentul confirmarii comenzii din partea Mobilier Expedo.

Produsele se livreaza in marea lor majoritate neasamblate si cu instructiuni de montare.

Mobilier Expedo isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produsele afisate pe Site ca urmare a unor erori tehnice, precum si a celor care din cauza unor nefunctionalitati/erori/prezinta preturi derizorii sau evident eronate.

Înainte de a trimite comanda vânzătorului, Cumparatorul are dreptul de a verifica și de a modifica datele introduse de către cumpărător în comandă, inclusiv în ceea ce privește capacitatea cumpărătorului de a detecta și de a corecta erorile care rezultă din datele introduse în comandă. Cumparatorul trimite comanda vânzătorului făcând clik pe butonul "Trimite comanda". Datele furnizate în comandă sunt considerate corecte de către vânzător. Vânzătorul confirmă primirea comenzii către Cumpărător imediat după primirea acesteia, prin adresa de e-mail a Cumpărătorului specificată în comandă.

Mobilier Expedo nu este obligat sa accepte Comanda Clientului in cazuri exemplificative insa precum: lipsa produsului din stoc, datele furnizate de catre Cumparator sunt nereale, incomplete sau incorecte, se solicita livrare in afara teritoriului Romaniei, sau Vanzatorul are indoieli cu privire la veridicitatea si/sau seriozitatea comenzii.

În funcție de natura comenzii (cantitatea de bunuri, prețul de achiziție, costurile de transport estimate), Vanzatorulare întotdeauna dreptul de a solicita cumpărătorului o confirmare suplimentară a comenzii (de exemplu, în scris sau prin telefon).

Relația contractuală dintre Vânzător și Cumpărător se stabilește prin trimiterea confirmarii comenzii prin adresa de e-mail. Notificarea de informare este un proces automatizat.

Cumparatorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în vederea încheierii contractului de vânzare-cumpărare.

Vă rugăm să vă verificați detaliile dacă cumpărați pentru o persoana juridica, deoarece nu va fi posibil să vă schimbați datele la o dată ulterioară.

Plasarea de Comenzi telefonice se realizeaza pe propria raspundere a Cumparatorul ui. Mobilier Expedo nu raspunde pentru eventualele erori de intelegere cu privire la produsele comandate, adresa de livrare si/sau datele de facturare – recomandand plasarea Comenzilor online.

In situatia care un Produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat sau prestat de catre Mobilier Expedo, acesta va informa Cumparatorul  asupra acestei situatii si va returna Cumparatorul ui contravaloarea Produsului, prin restituire, in contul bancar mentionat de catre acesta, in termen de maxim 5 zile de la data la care Mobilier Expedo a luat cunostinta de aceasta imposibilitate sau de la data la care Cumparatorul  si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

In situatii justificate Mobilier Expedo are dreptul de a modifica unilateral cantitatea de Produse din comanda plasata de Cumparator cu informarea si acceptul prealabil al acestuia. In cazul in care Cumparatorul  nu este de acord cu respectiva modificare, Comanda se considera anulata, Cumparatorul  neputand emite niciun fel pretentii de nicio natura fata de Mobilier Expedo.

B. RECLAMATIE

Conform art.11 din Legea nr.449/2003, in cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este sau disproportionata. Daca se constata o lipsa de conformitate a unui produs, iar aceasta nu se datoreaza Cumparatorul ui:

  • La momentul livrarii: Cumparatorul are dreptul de a cere repararea intr-o perioada rezonabila sau inlocuirea produsului. Daca repararea sau inlocuirea nu sunt posibile, Cumparatorul  poate solicita o reducere proportionala a pretului sau incetarea contractului cu privire la produsul neconform. In cazul in care din colet lipseste o componenta, piesa sau oricare alt element Cumparatorul  se obliga sa anunte Mobilier Expedo inainte de inceperea montajului precum si sa pastreze toate etichetele si continutul coletului in starea in care au fost primite pentru ca Mobilier Expedo sa le poata verifica si/sau inlocui.
  • In perioada de garantie: Mobilier Expedo va repara sau inlocui produsul cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. Produsul inlocuit in baza garantiei beneficiaza in continuare de garantia unui produs nou, ce incepe sa curga de la data inlocuirii.

 

Avand in vedere natura Produselor, locul fabricarii acestora si disponibilitatea producatorului, pe durata garantiei Mobilier Expedo va repara/inlocui produsul intr-un termen de 30 de zile de la data aducerii la cunostinta a lipsei de conformitate sau a predarii produsului vanzatorului. In situatia in care, termenul se va prelungi, vanzatorul se obliga sa informeze Cumparatorul  despre intarziere, motivele care au dus la aceasta situatie si cum se poate proceda in continuare, inclusiv oferirea unei reduceri de pret.

Pentru a beneficia de garantie cu privire la produsele neconforme Cumparatorul  au obligatia sa prezinte urmatoarele documente, in original:

Bonurile fiscale sau facturile de achizitie a produselor;

Puteti găsi politica de garanție în acest document.

      3. PRODUSE

Produsele afisate pe Site sunt prezentate cu titlu de exemplu, sens in care anumite caracteristici ale acestora pot diferi fata de imaginile si descrierile prezentate (culoare, caracteristici, dimensiuni, etc). Ne preocupam ca prezentarea sa fie cat mai in detaliu si cat mai corect a Produselor. Mobilier Expedo nu garanteaza ca descrierea Produselor si caracteristilor sunt lipsite de erori, fiind complete, in stoc si permanent actualizate.

Mobilier Expedo isi rezerva dreptul de a nu onora Comenzile daca Produsele nu mai sunt disponibile.

       4. PRETUL PRODUSELOR SI CONDITIILE DE PLATA

Prețul bunurilor și orice costuri asociate cu livrarea bunurilor în temeiul Contractului de cumpărare pot fi plătite de către Cumpărător către Vânzător în următoarele moduri:

în numerar, la sediul livratorului din Giurgiu, Bolintin-Deal. 

în numerar sau card la livrare, la locul specificat de către Cumpărător în comandă;

prin transfer bancar în contul Vânzătorului IBAN: RO23BACX0000002055611002, deschis la UniCredit Bank.

Online cu card bancar VISA sau Mastervard.

Pentru tranzactiile online cu card bancar nu se percepe niciun comision suplimentar. In cazul in care cardul folosit este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente a cardului.

Vânzătorul nu solicită un avans sau o altă plată similară din partea cumpărătorului pentru comenzi de până la 5000 LEI, inclusiv TVA. Pentru comenzi mai mari de 5000 LEI, se va emite o factură în avans. Garanția nu este rambursabilă.

In cazul in care Cumparatorul  achita Produsele comandate prin plati online, Mobilier Expedo nu este si nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre Cumparator, cum ar fi comisioanele de conversie valutara aplicate de banca emitenta a cardului Cumparatorul ui, pentru situatiile in care moneda de emitere a acestuia difera de LEI.

     5. A. RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VANZARE-CUMPARARE

Conform OUG nr.34/2014, Cumparatorul  are dreptul sa returneze un bun in termen de 14 zile calendaristice, fara prezentarea unui motiv si fara a suporta alte costuri cu exceptia celor de livrare. Termenul de 14 zile se calculeaza pentru bunuri incepand cu ziua in care Cumparatorul  intra in posesia fizica a bunului comandat, dupa semnarea de primire a documentului de transport.

Exercitarea dreptului de retragere din Contract de catre Cumparator se face prin completarea online a formularului de retur si a returnarii bunului si a eventualelor cadouri oferite in urma unei promotii sau campanii care au insotit bunul.

Cumparatorul poate trimite retragerea din Contractul de cumpărare, la adresa de e-mail a Vânzătorului [email protected]

Costurile directe legate de returnarea Produselor se suporta de catre Cumparator conform dispozitiilor OUG nr.34/2014. Potrivit dispozitiilor aceleiasi Ordonante, in situatia in care Cumparatorul  returneaza Produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, Mobilier Expedo are dreptul sa evalueze asupra acestei si de a va opri un anumit procent din suma achitata pentru reparatii/curatare.

Suma va fi returnata Cumparatorul ui, prin restituire, in contul bancar indicat de acesta in cererea de retur.

Produsele (mobilier, canapele, saltele) executate la dimensiuni speciale și/sau personalizate de către client (nu de serie), nu vor putea fi returnate.Nu ne asumăm răspunderea pentru transportul și manipularea produselor efectuate de către client.

Bunurile returnate de către cumpărător trebuie să fie ambalate în mod corespunzător pentru a preveni orice daune sau deteriorări cauzate de transport. Pentru mobilierul deteriorat in urma transportului, se va percepe o taxa suplimentară, pentru aducerea la starea inițială (schimbare husă, curățare, reparatii, etc.).

În cazul retragerii din contractul de achiziție de produse textile (se aplică la pături, perne, cearceafuri, prosoape, paturi, covoare etc.), respectăm următoarele reguli. Acceptăm în totalitate retururile care sunt nefolosite, nespălate și care nu prezintă alte semne de deteriorare. În cazul în care bunurile prezintă semne de utilizare sau alte defecte, suma de returnare va fi redusă.

NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:

Produse care prezinta modficari fizice, lovituri, zgarieturi;

Produse care prezinta urme de montaj;

Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de catre Cumparator sau personalizate;

      6. COMANDA, TRANSPORT SI LIVRARE

În cazul în care metoda de transport este convenită pe baza unei cereri speciale a cumpărătorului, Cumparatorul suportă riscul și orice costuri suplimentare asociate cu această metodă de transport.

În cazul în care Vanzatoruleste obligat, în temeiul contractului de vânzare, să livreze bunurile la locul specificat de cumpărător în comandă, Cumparatorul este obligat să ia în primire bunurile la livrare.

În cazul în care, din motive imputabile ale cumpărătorului, este necesară livrarea repetată a bunurilor sau în alt mod decât cel specificat în comandă, Cumparatorul este obligat să plătească costurile asociate cu livrarea repetată a bunurilor sau costurile asociate cu o metodă diferită de livrare.

Pentru toate produsele aflate in stoc termenul de livrare prin curier este de 8 zile lucratoare de la data notificarii Cumparatorul ui cu privire la data certa de livrare. In cazul in care produsul nu se afla in stoc, termenul de asteptare este cel prezentat pe site pentru produsul ales, acesta este in functie de model si/sau culoare.

La primirea bunurilor de la transportator, Cumparatorul este obligat să verifice integritatea ambalajului bunurilor și, în caz de defecte, să notifice imediat transportatorul.

Obiectiunile referitoare la eventualele nereguli si/sau lipsuri cu privire la integritatea coletelor (cutii deteriorate, sparte, pachete rupte, umede etc.) si a Produselor aferente acestora se vor face in momentul livrarii pe AWB sau prin intocmirea un proces verbal de constatare, sau prin refuzul primirii si platii coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la aceste aspecte, nu vor putea fi luate in considerare. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna, iar confirmarea o reprezinta semnatura de pe documentele de transport.

Alte drepturi și obligații ale părților în ceea ce privește transportul de mărfuri pot fi reglementate de condițiile speciale de livrare ale vânzătorului, dacă sunt emise de acesta.

Prin finalizarea si trimiterea comenzii, Cumparatorul  declara ca intelege si isi exprima acordul si consimte ca: a. toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt reale, adevarate, corecte si complete la data plasarii comenzii; b. sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. b. va primi facturile, garantiile, instructiunile si/sau alte documente in format electronic la adresa de e-mail indicata sau in format fizic la cerere.

Plasarea de Comenzi telefonice se realizeaza pe propria raspundere a Cumparatorul ui. Mobilier Expedo nu raspunde pentru eventualele erori de intelegere cu privire la produsele comandate, adresa de livrare si/sau datele de facturare – recomandand plasarea comenzilor online.

MOBILIER EXPEDO nu poate fi responsabil pentru neonorarea unei comenzi din cauze de forta majora

      7. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Cumparatorul este de acord cu prelucrarea următoarelor date cu caracter personal: numele și prenumele, adresa, numărul de identificare, numărul de identificare fiscală, adresa de e-mail și numărul de telefon (denumite în continuare în mod colectiv "date cu caracter personal").

Cumparatorul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către Vânzător în scopul exercitării drepturilor și obligațiilor prevăzute în Contractul de cumpărare și în scopul menținerii contului de utilizator. Cu excepția cazului în care Cumparatorul decide altfel, Cumparatorul este, de asemenea, de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către Vânzător în scopul trimiterii de informații și comunicări comerciale către Cumpărător. Consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în integralitatea sa, în conformitate cu prezentul articol, nu este o condiție care ar împiedica în sine încheierea contractului de vânzare-cumpărare. Pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în vederea trimiterii de informații, comunicări comerciale și în scopuri de marketing, consimțământul este în întregime voluntar și poate fi retras în orice moment, precum și pentru trimiterea de comunicări comerciale prin e-mail.

Cumparatorul recunoaște că este obligat să furnizeze datele sale personale (în timpul înregistrării, în contul său de utilizator, atunci când plasează o comandă din siteul web a magazinului) în mod corect și veridic, și că este obligat să informeze Vanzatorulfără întârzieri nejustificate cu privire la orice modificare a datelor sale personale.

Vânzătorul poate delega procesarea datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului unei părți terțe împuternicite de operator. În afară de persoanele care transportă mărfurile, Vanzatorulnu va transmite datele cu caracter personal unor terțe părți fără acordul prealabil al cumpărătorului.

Datele cu caracter personal vor fi prelucrate pentru o perioadă de 2 ani. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate în formă electronică în mod automatizat sau în formă tipărită în mod neautomat.

Cumparatorul confirmă că datele cu caracter personal furnizate sunt corecte și că a fost informat că furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară.

În cazul în care Cumparatorul consideră că Vanzatorulsau împuternicitul efectuează o prelucrare a datelor sale cu caracter personal care este contrară protecției vieții private și personale a cumpărătorului sau contrară legii, în special în cazul în care datele cu caracter personal sunt inexacte în ceea ce privește scopul prelucrării, acesta poate:

Sa ceara explicații vânzătorului sau procesatorului,

Să solicite vânzătorului sau persoanei împuternicite de către operator să remedieze situația.

În cazul în care Cumparatorul solicită informații cu privire la prelucrarea datelor sale cu caracter personal, Vanzatoruleste obligat să îi furnizeze aceste informații. Vânzătorul are dreptul de a percepe o taxă rezonabilă pentru furnizarea informațiilor menționate în fraza precedentă.

În cazul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopuri de marketing, de oferire de produse și servicii și de trimitere de comunicări comerciale și dacă este necesar consimțământul pentru o astfel de prelucrare, atunci consimțământul este în întregime voluntar și poate fi retras în conformitate cu condițiile stabilite mai sus.

      8. DISPOZITII FINALE

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii dintre Expedo și Cumpărător pot fi soluționate și pe cale extrajudiciară. Într-un astfel de caz, Cumparatorul - consumator poate contacta o entitate de soluționare extrajudiciară a litigiilor, care este, de exemplu. Înainte de a proceda la soluționarea extrajudiciară a litigiilor, Expedo recomandă cumpărătorului să apeleze mai întâi la contactul pentru a rezolva situația.

În cazul în care orice dispoziție din Termeni și condiții este sau devine nulă sau ineficientă, dispoziția nulă va fi înlocuită cu o dispoziție a cărei semnificație este cât mai apropiată de cea a dispoziției nevalabile. Nulitatea sau ineficacitatea unei dispoziții nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții.

Contractul de achiziție, inclusiv Termenii și condițiile, sunt arhivate de către Vanzator în format electronic.

Prin plasarea comenzii Cumparatorul  accepta in mod deplin toate dispozitiile Termenilor si Conditiilor in versiunea actualizata, existenta la data plasarii Comenzii - se confirma prin:

  1. Prin bifarea casutei:,,Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului.“
  2. Prin plasarea unei comenzi telefonice
  3. Prin efectuarea unei plati catre Mobilier Expdo de catre Cumparator

Dispozitiile cuprinse in Termeni si Conditii pot fi modificate oricand de catre Mobilier Expedo, fara notificarea ori informarea expresa a Cumparatorilor.

Un model de formular de retragere din contractul de vânzare este anexat la termenii și condițiile de vânzare.

Datele de contact ale vânzătorului: Expedo s.r.o., Jud. Galati, Mun. Galati, str. Arad, nr.1.tel.: +4 0374 348 939, e-mail: [email protected]

Prezentul document poate fi descarcat de aici