Canapele

Colțar GEIBI
Nou
Livrare gratuită
-21 %

Colțar GEIBI

  Disponibilitate 4-6 săptămâni
4 110 RON 3 240 RON
Canapea extensibilă în formă de U VIVIANA II
Livrare gratuită
-23 %

Canapea extensibilă în formă de U VIVIANA II

  Disponibilitate 25-30 zile lucrătoare
2 870 RON 2 210 RON
Canapea extensibilă în formă de U RONNY
Livrare gratuită
-20 %

Canapea extensibilă în formă de U RONNY

  Disponibilitate 4-6 săptămâni
3 470 RON 2 770 RON
Set canapea în formă de U BAILEY
Livrare gratuită
-24 %

Set canapea în formă de U BAILEY

  Disponibilitate 4-6 săptămâni
3 230 RON 2 470 RON
Colțar extensibil VIVIANA II
Livrare gratuită
-25 %

Colțar extensibil VIVIANA II

  Disponibilitate 25-30 zile lucrătoare
2 180 RON 1 640 RON
Colțar extensibil KISS
Livrare gratuită
-20 %

Colțar extensibil KISS

  Disponibilitate 4-6 săptămâni
1 900 RON 1 520 RON
Canapea în formă de U TRINIDA
Livrare gratuită
-18 %

Canapea în formă de U TRINIDA

  Disponibilitate 4-6 săptămâni
2 970 RON 2 450 RON
Colțar MIDORI
Livrare gratuită
-26 %

Colțar MIDORI

  Disponibilitate 4-6 săptămâni
3 930 RON 2 890 RON
Canapea tapițată PREMIERA
Nou
Livrare gratuită
-25 %

Canapea tapițată PREMIERA

  Disponibilitate 4-6 săptămâni
1 840 RON 1 380 RON
Canapea în formă de L VESUV
Livrare gratuită
-22 %

Canapea în formă de L VESUV

  Disponibilitate 4-6 săptămâni
2 560 RON 2 000 RON

Întrebări frecvente

  1.  

    Toate modelele noastre de seturi de canepele le puteți vedea pe pagina online  Expedo.ro.

  2. Nu. În timp ce plasați comanda pentru seturi de canapele, completați formularul scurt în care vă introduceți numele, adresa de livrare și metoda de plată. După ce primim comanda dvs., vă vom trimite un e-mail și apoi vă vom contacta pentru a specifica anumite detalii și pentru a vă confirma comanda.

  3.  

    În prezent  Expedo operează cu trei metode de plată pentru bunuri și servicii:

    • Plata ramburs(în numerar sau cu cardul) Această metodă se folosește pentru livrarea de bunuri. (Clientul achită șoferului care i-a livrat mobila).
    • Prin transfer bancar – prin această metodă de plată valoarea achiziției trebuie virată în contul Expedo, cel târziu cu o zi înainte de livrarea mobilierului.
    • În numerar sau cu cardul la cumpărarea din depozit – dacă doriți să vizitați depozitul nostru, puteți achita personal achizția in numerar sau cu cardul.  

     

  4.  

    Modelele de seturi de living pe care le oferim sunt într-o gamă variată de culori, care vă permite să alegeți culoarea care vi se potrivește cel mai mult. Dacă nu vă place nici o culoare din cele afișate, puteți să ne contactati pentru a obține informații cu privire la alte culori de tapițerii în care pot fi executate seturile de canapele pentru living. 

  5.  

    Prețurile modelelor de seturi de canapele variază de la 2489 până la 4979 ron.

  6. Termenele de livrare indicate pe pagina magazinului online sunt orientative. După ce plasați comanda, vă vom contacta pentru a stabili un termen individual pentru livrarea dvs.

  7. Toate modelele de seturi de living pe care le oferim au 2 ani garanție. Dacă, în această perioadă de garanție, la mobilă apare vre-un defect, serviciul de garanție acoperă repararea (dacă este posibil), înlocuirea sau rambursarea banilor (dacă repararea nu este posibilă).

  8. Puteți să sunați la nr. de telefon: +4 0749 898 494. Puteți obține înformații dacă trimiteți mesaj pe pagina nostră de Facebook sau mesaj la adresa de e-mail: info@expedo.ro

  9. Puteți anula comanda chiar înainte de a o finaliza. Trebuie doar să apăsați "x" în fereastra de comandă și coșul va rămâne gol.

     

    Dacă ați plasat deja comanda și a fost confirmată de noi, o puteți anula dacă ne contactați înainte ca aceasta să fie ”expediată” către dvs.. Dacă v-a fost deja livrată,  puteți renunța  apelând la opțiunea "Returnare" în termenele stabilite.

  10. Dacă constatați că, ați primit o canapea defectă, puteți depune o reclamație. În reclamație trebuie să adăugați fotografii ca dovadă pentru defectul bunurilor, modul de procedură următoare, adresa exactă și dovada achiziției. Dacă reclamația dumneavoastră este fondată și o faceți în timp util, atunci vom încerca să rezolvăm problema în cel mai satisfăcător mod pentru dumneavostră.