L-V: 7:00-20:00
Coltare
Întrebări frecvente
-
Modelele de canapele în formă de L (colțare) pe care noi le oferim, le puteți vedea pe pagina magazinului online Expedo.ro.
-
Nu este nevoie să vă înregistrați. După ce v-ați oprit la o canapea trebuie să menționați:
- Adresa la care să fie livrată
- Metoda de plată
- Numele complet
După ce plasați comanda veți primi un mesaj iar noi vom lua legătura cu dvs. pentru a confirma comanda.
-
Metodele de plată pentru achiziționarea unei canapele sunt:
- Plată online cu cardul prin GoPay
- Plată în numerar la curier
-
Dacă aveți preferințe speciale pentru canapea în forma de L - puteți contacta magazinul, și un angajat al nostru vă va spune dacă este posibil să vă livrăm canapeaua în culoarea pe care o doriți sau nu.
-
Canapelele pe care noi le oferim au prețuri cuprinse între 1369 și 6722 ron.
-
Termenul de livrare pentru canapelele în formă de L achiziționate de la magazin este individual. După finalizarea comenzii pentru canapea , vă vom suna pentru a stabili termenul de livrare.
-
Mobilierul oferit de Expedo are garanție 24 de luni. Service-ul de garanție poate include repararea, înlocuirea sau rambursarea sumei canapelei achiziționate dacă repararea nu este posibilă.
-
Informația dorită despre comanda plasată de dumneavostră puteți obține la nr. de tel.: +4 0749 898 494. Vă vom răspunde și dacă ne scrieți la adresa de e-mail [email protected] sau pe pagina de Facebook.
-
Dacă decideți să renunțați la comandă înainte de a o finaliza, faceți clic pe "x" în câmpul de comandă pentru a o anula.
Dacă ați plasat comanda și aceasta a fost confirmată, trebuie să contactați magazinul înainte ca produsul să fie expediat la adresa specificată.
În cazul în care s-a făcut deja livrarea, puteți profita de dreptul dumneavoastră de a returna produsul în termenele stabilite de Expedo.
-
În cazul în care canapeaua pe care ați achiziționat-o are un defect, puteți face o reclamație. Pentru a face acest lucru, trebuie să descărcați formularul de returnare, pe care îl veți găsi pe pagina magazinului și să-l completați. Este necesar să anexați material foto care să dovedească defectul, să descrieți defectul detaliat și să ne trimiteți reclamația la adresa de e-mail: [email protected] .
După ce analizăm reclamația în termenele stabilite,vă vom contacta pentru a clarifica modul în care putem remedia problema.