L-V: 7:00-20:00
Canapele cu lada
Întrebări frecvente
-
Modelele de canepele cu spațiu de depozitare pe care Expedo le oferă pot fi vizualizate în magazinul nostru online.
-
Nu este necesar să faceți înregistrări complexe. După ce v-ați ales o canapea cu spațiu de depozitare, completați un formular scurt în care specificați o adresă de livrare, o metodă de plată și numele dvs. Vă vom trimite automat un e-mail și vă vom contacta pentru confirmarea comenzii.
-
Achitarea produselor comandate de la noi, se poate face în următoarele moduri:
- Plată online cu cardul prin GoPay
- Plată în numerar la curier
-
În descrierea canapelelor sunt afișate culorile în care le oferim. Dacă doriți o culoare diferită de cele indicate, puteți solicita o consultare cu angajatul nostru, care vă va oferi informații exacte, dacă este posibil sau nu să vă oferim canapea în culoarea solicitată.
-
Prețurile acestor elemente de mobilier variază de la 2489 până la 6722 ron
-
Livrarea se face în termene individuale și poate varia de la 10 până la 63 de zile lucrătoare.
-
Garanția pe care o oferim pentru canapele cu spațiu de depozitare este de 2 ani. Dacă în această perioadă bunurile achiziționate de noi se defectează, atunci ne puteți contacta și vă vom oferi servicii de garanție.
-
Întotdeauna când aveți nevoie de informații despre comanda dvs., puteți să le obțineți dacă sunați la nr. de tel.: +4 0749 898 494, trimiteți mesaj la adresa de e-mail [email protected] , sau ne trimiteți mesaj pe pagina de Facebook.
-
Dacă doriți să anulați comanda, cât încă nu este finalizată, apăsați pe ”x” din câmpul comandă. Dacă a fost deja finalizată și confirmată de noi, puteți să o anulați dacă luați legătura prin telefon cu un angajat al magazinului online, în cel mai scurt timp posibil.
Dacă ați primit deja canapeaua cu spațiu de depozitare, puteți să o returnați în termen de 14 de zile.
-
În cazul în care canapeaua se dovedește a avea un defect, puteți profita de dreptul dumneavoastră de a ne face reclamație. În reclamație trebuie să menționați defectul și să anexați un document, dovadă de plată. În plus, trebuie să specificați adresa exactă și modalitățile care v-ar satisface (repararea, înlocuirea canapelei cu una nouă, rambursarea sumei pe care ați plătit-o în momentul achiziției sau alt mod).