L-V: 7:00-20:00
Camera de zi
Întrebări frecvente
-
Mobila de living pe care o oferim poate fi văzută în magazinul online Expedo.ro.
-
Nu. Când plasați comanda pentru mobilă de living, specificați o metodă de plată, numele complet și adresa de livrare. E de ajuns. Vă vom trimite un e-mail și vă vom suna pentru a vă confirma comanda.
-
Metodele prin care puteți achita produsele pentru living sunt următoarele:
- Plată online cu cardul prin GoPay
- Plată în numerar la curier
-
Dacă doriți să comandați mobilier pentru o cameră de zi într-o culoare diferită de cele afișate în magazinul online, vă rugăm să ne contactați. Vă vom răspunde dacă acest lucru este posibil sau nu.
-
În funcție de tipul și modelul mobilierului, prețurile variază de la 149 până la 6970 ron.
-
Termenele de livrare sunt individuale. După ce plasați comanda noi vă vom contacta pentru a stabili termenul în care va fi livrată comanda.
-
Mobilierul pe care îl oferim prin magazinul online Expedo are garanție doi ani.
Service-ul de garanție în această perioadă include repararea, înlocuirea produsului sau altele.
-
Vom răspunde la toate solicitările dacă:
- Ne contactați la nr. de tel: +4 0749 898 494
- Trimeți mesaj prin formularul de contact de pe pagina magazinului online
- Trimiteți mesaj pe pagina de Facebook
- Trimiteți mesaj la adresa [email protected]
-
Dacă decideți să revocați comanda, înainte de finalizare, apăsați "x" în câmpul comenzii, pentru a goli coșul.
Dacă doriți să renunțați la comanda de mobilă, după ce aceasta a fost finalizată, trebuie să ne contactați înainte ca mobila să iasă din depozitul nostru.
Dacă doriți să renunțați la mobilierul care v-a fost deja livrat, dar care nu vă place, puteți să –l returnați în termen de 14 de zile de la data livrării.
-
Dacă din anumite motive, după livrare, constatați că ati primit mobilă defectă, puteți face reclamație și să o trimiteți la adresa magazinului [email protected]