TRANSPORT și RIDICARE LA ETAJ GRATIS pentru orice comandă plasată din data de 2.5

Măsuțe de cafea

Stil: modern
Adâncimea mesei (cm): 60
Masă de cafea GUIDE
Ridicare la etaj gratuita
Transport
-25 %
  ÎN STOC
590 Lei 440 Lei
Măsuță de cafea ATOS
Ridicare la etaj gratuita
Transport
-24 %
  Disponibilitate 4-6 săptămâni
990 Lei 750 Lei
Masă de cafea LANZA
Ridicare la etaj gratuita
Transport
-30 %
  Disponibilitate 4-6 săptămâni
870 Lei 610 Lei
Masă de cafea LINKEN
Nou Ridicare la etaj gratuita
Transport
-30 %
  Disponibilitate 8-10 săptămâni
1 310 Lei 920 Lei
Măsuță de cafea LANDY
Nou Ridicare la etaj gratuita
Transport
-29 %
  Disponibilitate 8-10 săptămâni
1 190 Lei 850 Lei
Măsuță de cafea SALAMANKA WM (99)
Ridicare la etaj gratuita
Transport
-35 %
  Disponibilitate 8-10 săptămâni
1 810 Lei 1 180 Lei
Masa de cafea BELLEZA
Ridicare la etaj gratuita
Transport
-25 %
  ÎN STOC
670 Lei 500 Lei
Masa de cafea KELLY
Ridicare la etaj gratuita
Transport
-23 %
  ÎN STOC
620 Lei 480 Lei
Masă de cafea ALDO
Ridicare la etaj gratuita
Transport
-29 %
  Disponibilitate Livrăm până pe 10.6.2024
490 Lei 350 Lei
Măsuță de cafea AKTUN
Ridicare la etaj gratuita
Transport
-29 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
1 270 Lei 900 Lei
Măsuță de cafea BAHAN
Ridicare la etaj gratuita
Transport
-29 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
1 200 Lei 850 Lei

Întrebări frecvente

  1.  

    Puteți vedea modelele de măsuțe de cafea pe care le oferim în magazinul nostru Expedo.ro.

  2. Nu trebuie să vă înregistrați. Pentru a vă confirma comanda, avem nevoie doar de  prenumele și numele dvs., adresa de livrare și metoda de plată.

  3.  

    În funcție de model, prețurile meselor de cafea variază între 299 și 946 RON.

  4.  

    Termenele în care putem livra măsuțele de cafea sunt individuale și de obicei durează între 10 zile și câteva săptămâni.

  5.  

    Când cumpărați o măsuță de cafea din magazinul nostru, o primiți cu o garanție de doi ani, care acoperă reparația (dacă este necesar), înlocuirea mesei (dacă este posibil) sau rambursarea sumei plătite.

  6. Vă așteptăm la telefon +40 377 102 344 sau prin e-mail [email protected] . De asemenea, ne puteți contacta prin intermediul formularului de contact de pe pagina magazinului sau să ne căutați pe Facebook.

  7.  

    • Dați clic pe „x” în câmpul de comandă dacă nu ați finalizat-o .

    • Sunați-ne  în cazul în care ați finalizat comanda.

    • Dacă v-am livrat deja măsuța de cafea, returnați-o la magazin în termen de 14 de zile de la livrare.

  8. Accesați magazinul nostru online și completați formularul de reclamație. Apoi trimiteți reclamația dvs. la [email protected] , o vom analiza și vă vom suna cu o propunere care vă va satisface.