Nebunia reducerilor de 50% la orice +TRANSPORT GRATUIT extra și Ridicare la etaj pentru fiecare comandă făcută din 23.4

Măsuțe de cafea

Adâncimea mesei (cm): 65
Masă de cafea KNIGHT LN2
Ridicare la etaj gratuita
Transport
-50 %
  Disponibilitate 5-8 săptămâni
1 220 Lei 610 Lei
Măsuță de cafea KATE
Ridicare la etaj gratuita
Transport
-50 %
  Disponibilitate 4-6 săptămâni
1 790 Lei 900 Lei
Masuta de cafea KATE II
Ridicare la etaj gratuita
Transport
-50 %
  Disponibilitate 4-6 săptămâni
2 360 Lei 1 180 Lei
Măsuță de cafea PREGIO
Ridicare la etaj gratuita
Transport
-50 %
  Disponibilitate 3-5 săptămâni
1 700 Lei 850 Lei
Măsuță de cafea BAHAN 2
Ridicare la etaj gratuita
Transport
-50 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
1 700 Lei 850 Lei
Măsuță de cafea OTYL
Ridicare la etaj gratuita
Transport
-50 %
  Disponibilitate 3-5 săptămâni
1 830 Lei 920 Lei
Masă de cafea TEMU
Ridicare la etaj gratuita
Transport
-50 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
1 400 Lei 700 Lei
Măsuță de cafea ARMON
Nou Ridicare la etaj gratuita
Transport
-50 %
  Disponibilitate 5-8 săptămâni
1 700 Lei 850 Lei

Întrebări frecvente

  1.  

    Puteți vedea modelele de măsuțe de cafea pe care le oferim în magazinul nostru Expedo.ro.

  2. Nu trebuie să vă înregistrați. Pentru a vă confirma comanda, avem nevoie doar de  prenumele și numele dvs., adresa de livrare și metoda de plată.

  3.  

    În funcție de model, prețurile meselor de cafea variază între 299 și 946 RON.

  4.  

    Termenele în care putem livra măsuțele de cafea sunt individuale și de obicei durează între 10 zile și câteva săptămâni.

  5.  

    Când cumpărați o măsuță de cafea din magazinul nostru, o primiți cu o garanție de doi ani, care acoperă reparația (dacă este necesar), înlocuirea mesei (dacă este posibil) sau rambursarea sumei plătite.

  6. Vă așteptăm la telefon +40 377 102 344 sau prin e-mail [email protected] . De asemenea, ne puteți contacta prin intermediul formularului de contact de pe pagina magazinului sau să ne căutați pe Facebook.

  7.  

    • Dați clic pe „x” în câmpul de comandă dacă nu ați finalizat-o .

    • Sunați-ne  în cazul în care ați finalizat comanda.

    • Dacă v-am livrat deja măsuța de cafea, returnați-o la magazin în termen de 14 de zile de la livrare.

  8. Accesați magazinul nostru online și completați formularul de reclamație. Apoi trimiteți reclamația dvs. la [email protected] , o vom analiza și vă vom suna cu o propunere care vă va satisface.