Paturi matrimoniale

Pat tapițat cu arcuri SWIT
Livrare gratuită
-25 %

Pat tapițat cu arcuri SWIT

  Disponibilitate 6-8 săptămâni
5 310 RON 3 960 RON
Pat înalt ANGEL + somiera GRATIS
Livrare gratuită
-24 %

Pat înalt ANGEL + somiera GRATIS

  Disponibilitate 7-9 săptămâni
1 040 RON 790 RON
Pat tapițat SNOW
TOP
Livrare gratuită
-27 %

Pat tapițat SNOW

  Disponibilitate 20-25 zile lucrătoare
590 RON 430 RON
Pat KAYLA II inclusiv somiera
Livrare gratuită
-26 %

Pat KAYLA II inclusiv somiera

  Disponibilitate 6-8 săptămâni
2 630 RON 1 950 RON
Pat tapițat ELSA
Livrare gratuită
-25 %

Pat tapițat ELSA

  Disponibilitate 4-6 săptămâni
4 040 RON 3 030 RON

Întrebări frecvente

  1.  

    Toate modelele de paturi de dormitor pe care le oferă Expedo pot fi vizualizate pe pagina magazinului nostru online.

  2.  

    Nu. La plasarea comenzii de pat menționați numele complet, adresa la care doriți să vi se livreze patul și metoda de plată. Noi vom lua legătura cu dvs. pentru a confirma comanda.

    • În numerar sau cu card (la livrare)
    • Prin transfer bancar
    • Personal în depozitul Expedo (cu card sau numerar)
  3. Dimensiunile paturilor pe care le oferim sunt:

    • 80 х 190 /200 cm
    • 90 х 200 cm
    • 120 х 200 cm 
    • 140 х 200 cm
    • 160 х 200 cm
    • 180 х 200 cm
    • 200 х 200 cm
  4. În Expedo puteți găsi paturi cu prețuri de la 473 până la 3488 ron.

  5.  

    Termenele de livrare sunt orientative și individuale. Dacă achiziționați pat de la noi, vom lua legătura cu dumneavoastră pentru a stabili termenul de livrare.

  6. Toate paturile pe care le oferim au o garanție de 2 ani, timp în care aveți dreptul la service în garanție. Aceasta include repararea patului (dacă este posibil), înlocuirea patului cumpărat cu un pat nou sau rambursarea sumei (dacă repararea nu este posibilă).

  7. Puteți să ne sunați la nr. de telefon: +4 0749 898 494, să ne scrieți la info@expedo.ro   sau pe pagina noastră de Facebook.

    • Dacă doriți să anulați comanda înainte de a o finaliza apăsați pe “х” câmpul de comandă.
    • Dacă a fost deja confirmată comanda, trebuie să ne sunați. 
    • Dacă v-a fost deja livrat patul, puteți renunța dacă îl returnați în termen de 45 de zile.
  8. Dacă patul pe care l-ați a chiziționat are defecte, trebuie să faceți reclamație către magazin. În acest scop trebuie să descărcați formulatul de reclamații și să îl completați. Noi vom analiza plângerea și vom lua legătura cu dvs. pentru a stabili condițiile care vă favorizează cel mai bine.