Aveti nevoie de ajutor?

L-V: 7-20
D: 13-18

+4 0749 898 494

Pătuțuri

Pat cort pentru copii SWING + saltea + somieră
Livrare gratuită
-18 %

Pat cort pentru copii SWING + saltea + somieră

  Disponibilitate 25 zile lucrătoare
2 250 RON 1 840 RON
Pat pentru copii LOFT + somieră + saltea GRATIS
Livrare gratuită
-26 %
Pat SPARTAN II L90
Livrare gratuită
-21 %

Pat SPARTAN II L90

  Disponibilitate 4-6 săptămâni
1 210 RON 950 RON
Pat SPARTAN 90
Livrare gratuită
-25 %

Pat SPARTAN 90

  Disponibilitate 4-6 săptămâni
1 240 RON 930 RON
Pătuț pentru copii AMALKA + somieră + saltea
Livrare gratuită
-20 %

Pătuț pentru copii AMALKA + somieră + saltea

  Disponibilitate 25 zile lucrătoare
860 RON 690 RON
Pătuț pentru copii VOJTA P1 + somieră + saltea
Livrare gratuită
-24 %
Pătuț pentru copii ROZARKA + somieră + saltea
Livrare gratuită
-18 %

Pătuț pentru copii ROZARKA + somieră + saltea

  Disponibilitate 25 zile lucrătoare
1 090 RON 890 RON
Pătuț pentru copii VIKTORKA
Livrare gratuită
-22 %

Pătuț pentru copii VIKTORKA

  Disponibilitate 25 zile lucrătoare
1 340 RON 1 050 RON
Pat pentru copii THALIA II
Nou
Livrare gratuită
-27 %

Pat pentru copii THALIA II

  Disponibilitate 4-6 săptămâni
1 680 RON 1 220 RON

Întrebări frecvente

  1. Da. Pe site-ul magazinului online Expedo puteți vedea un catalog bogat de pătuțuri pentru bebeluși mici în designuri diferite, precum și pe paginile Facebook și Instagram ale magazinului.

  2.  

    Nu. La comanda fără înregistrare, sunt necesare numai datele de facturare și adresa de livrare. La completarea formularului de înregistrare, fiecare utilizator trebuie să furnizeze datele sale personale exacte și actuale.

  3.  

    Plata comenzii se poate face prin transfer bancar sau în numerar la primirea personală a livrării prin curier.

  4.  

    Prețurile pătuțurilor pentru bebeluși sunt cuprinse între 597 RON și 1394 RON.

  5.  

    Livrarea unui pătuț de copii durează între 15 și 20 de zile lucrătoare.

  6.  

    Pătuțurile pentru copii au o garanție de 24 de luni.

  7. Odată ce ați plasat o comandă, veți primi un e-mail automat pentru confirmarea comenzii. Apoi veți fi contactat de un angajat al nostru care va confirma comanda și parametrii mărfii.

  8. Fiecare client Expedo își poate edita sau șterge profilul de client printr-un mesaj la adresa info@expedo.ro. Puteți face acest lucru și printr-o solicitare de la e-mailului înregistrat în profilul clientului.

     

    Dacă livrarea pătuțului  comandat este efectuată de un curier sau de o altă companie de transport, Expedo îi furnizează numărul Dvs de  telefon pentru a coordona livrarea.

  9.  

    Toți clienții Expedo au dreptul să depună o reclamație în termen de 14 de zile de la primirea livrării.