10% reducere la orice - chiar și la articolele deja reduse de la 01 la 04 iunie | cu codul EXPEDO10

Pătuțuri

Patut MOBY
-25 %
  Disponibilitate Livrăm până pe 17.6.2023
1 750 Lei 1 310 Lei
Pat pentru copii DONNA
  Disponibilitate disponibil în curând
În curând
Patut pentru copii NARCO
  Disponibilitate disponibil în curând
În curând
Patut pentru copii ROLINS
  Disponibilitate disponibil în curând
În curând
Pătuț pentru copii POULA
  Disponibilitate disponibil în curând
În curând
Pat de copii LINKA
  Disponibilitate disponibil în curând
În curând
Pătuț RIA
  Disponibilitate disponibil în curând
În curând
Pat de copii cu bară de protecție KAMELIE
  Disponibilitate disponibil în curând
În curând
Barieră de siguranță pentru pătuț MACEK
  Disponibilitate disponibil în curând
În curând
Pătuț cu barieră de protecție NORBET
-29 %
Pătuț MANKA
  Disponibilitate disponibil în curând
În curând
Pat pentru copii MACEK
  Disponibilitate disponibil în curând
În curând
Pat pentru copii MACEK
  Disponibilitate disponibil în curând
În curând

Întrebări frecvente

  1. Da. Pe site-ul magazinului online Expedo puteți vedea un catalog bogat de pătuțuri pentru bebeluși mici în designuri diferite, precum și pe paginile Facebook și Instagram ale magazinului.

  2.  

    Nu. La comanda fără înregistrare, sunt necesare numai datele de facturare și adresa de livrare. La completarea formularului de înregistrare, fiecare utilizator trebuie să furnizeze datele sale personale exacte și actuale.

  3.  

    Plata comenzii se poate face prin transfer bancar sau în numerar la primirea personală a livrării prin curier.

  4.  

    Prețurile pătuțurilor pentru bebeluși sunt cuprinse între 597 RON și 1394 RON.

  5.  

    Livrarea unui pătuț de copii durează între 15 și 20 de zile lucrătoare.

  6.  

    Pătuțurile pentru copii au o garanție de 24 de luni.

  7. Odată ce ați plasat o comandă, veți primi un e-mail automat pentru confirmarea comenzii. Apoi veți fi contactat de un angajat al nostru care va confirma comanda și parametrii mărfii.

  8. Fiecare client Expedo își poate edita sau șterge profilul de client printr-un mesaj la adresa [email protected] Puteți face acest lucru și printr-o solicitare de la e-mailului înregistrat în profilul clientului.

     

    Dacă livrarea pătuțului  comandat este efectuată de un curier sau de o altă companie de transport, Expedo îi furnizează numărul Dvs de  telefon pentru a coordona livrarea.

  9.  

    Toți clienții Expedo au dreptul să depună o reclamație în termen de 14 de zile de la primirea livrării.