TRANSPORT și RIDICARE LA ETAJ GRATIS pentru orice comandă plasată din data de 2.5

Paturi pentru copii cu pat suplimentar

Culoarea: gri
Stil: modern
Pat pentru copii OLYMP + saltea + somieră GRATIS
Transport convenabil
-24 %
  Disponibilitate 3-5 săptămâni
4 330 Lei 3 300 Lei
Pat MELICHAR Domek pentru copii + saltea
Transport convenabil
0 %
Pat supraetajat FIONA 3 + saltea + somieră
Transport convenabil
-26 %
  Disponibilitate 20 zile
4 950 Lei 3 680 Lei
Pat supraetajat pentru copii ETAPA + saltea
Transport convenabil
-28 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
6 390 Lei 4 580 Lei
Pat supraetajat FLORENT 3 + saltea + somieră
Transport convenabil
-28 %
Pat pentru copii SAGA
-29 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
3 330 Lei 2 370 Lei
Pat pentru copii LAMPOS
-29 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
3 620 Lei 2 580 Lei
Pat supraetajat pentru copii MARLOT
Transport convenabil
-31 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
4 660 Lei 3 220 Lei
Pat pentru copii LAMPOS 2
-29 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
3 280 Lei 2 330 Lei
Pat supraetajat pentru copii TEMA + saltea
Transport convenabil
-28 %

Întrebări frecvente

  1.  

    Da. Pe site-ul magazinului online Expedo puteți vedea catalogul bogat al Expedo cu paturi pentru copii cu extensie, precum și pe paginile magazinului de pe Facebook și Instagram.

  2.  

    Nu. La comanda fără înregistrare, sunt necesare numai datele de facturare și adresa de livrare. La completarea formularului de înregistrare, fiecare utilizator trebuie să furnizeze datele sale personale exacte și actuale.

  3.  

    Plata se poate face prin transfer bancar sau în numerar la primirea personală a livrării, precum și la depozitul companiei.

  4. Unele modele de paturi cu extensie sunt disponibile în mai multe culori.

  5.  

    Prețurile paturilor pentru copii cu extensie sunt cuprinse între 1444 RON și 2390 RON.

  6.  

    Livrarea unui pătuț cu extensi durează 15-20 de săptămâni.

  7. Garanția paturilor pentru copii cu extensie este de 24 de luni.

  8. Odată ce  ațiplasat comanda, veți primi un e-mail automat pentru confirmarea comenzii. Apoi veți fi contactați de un angajat care va confirma comanda și parametrii mărfii.

  9.  

    Fiecare client își poate edita sau șterge profilul de client printr-un mesaj la adresa [email protected]. Puteți face acest lucru și printr-o solicitare la e-mailul înregistrat în profilul clientului.

    Dacă livrarea pătuțului comandat de dvs. este efectuată de un curier sau de o altă companie de transport, Expedo  vafurniza numărul dvs. de telefon pentru a coordona livrarea.

  10. Magazinul online oferă clienților săi opțiunea de a returna bunurile în termen de 14 de zile. Dacă găsiți un defect al produsului în perioada de garanție, trebuie să faceți o fotografie a produsului.

     

    Următorul pas este să completați un formular de returnare a produsului. Un specialist în reclamații evaluează defectul mărfurilor. Reclamațiile sunt procesate în termen de 14 de zile.