Aveti nevoie de ajutor?

Lu - Vi: 8:00-17:30

+40 377 102 344

Canapele cu lada

Culoarea: portocaliu
Culoarea: verde
Spațiu de depozitare: nu
Set canapea de colț LINON 2
Nou
TRANSPORT GRATUIT
-31 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
5 530 Lei 3 810 Lei

Întrebări frecvente

  1. Modelele de canepele cu spațiu de depozitare pe care Expedo le oferă pot fi vizualizate în magazinul nostru online.

  2. Nu este necesar să faceți înregistrări complexe. După ce v-ați ales o canapea cu spațiu de depozitare, completați un formular scurt în care specificați o adresă de livrare, o metodă de plată și numele dvs. Vă vom trimite automat un e-mail și vă vom contacta pentru confirmarea comenzii.

  3. Achitarea produselor comandate de la noi, se poate face în următoarele moduri:

    • Plată online cu cardul prin GoPay
    • Plată în numerar la curier
  4. În descrierea canapelelor sunt afișate culorile în care le oferim. Dacă doriți o culoare diferită de cele indicate, puteți solicita o consultare cu angajatul nostru, care vă va oferi informații exacte, dacă este posibil sau nu să vă oferim canapea în culoarea solicitată.

  5. Prețurile acestor elemente de mobilier variază de la  2489 până la 6722 ron

  6. Livrarea se face în termene individuale și poate varia de la 10 până la 63 de zile lucrătoare.

  7. Garanția pe care o oferim pentru canapele cu spațiu de depozitare este de 2 ani. Dacă în această perioadă bunurile achiziționate de noi se defectează, atunci ne puteți contacta și vă vom oferi servicii de garanție.

  8. Întotdeauna când aveți nevoie de informații despre comanda dvs., puteți să le obțineți dacă sunați la nr. de tel.: +40 377 102 344, trimiteți mesaj la adresa de e-mail [email protected] , sau ne trimiteți mesaj pe pagina de Facebook.

  9. Dacă doriți să anulați comanda, cât încă nu este finalizată, apăsați pe ”x” din câmpul comandă. Dacă a fost deja finalizată și confirmată de noi, puteți să o anulați dacă luați legătura prin telefon cu un angajat al magazinului online, în cel mai scurt timp posibil.

     

    Dacă ați primit deja canapeaua cu spațiu de depozitare, puteți să o returnați în termen de 14 de zile.

  10. În cazul în care canapeaua se dovedește a avea un defect, puteți profita de dreptul dumneavoastră de a ne face reclamație. În reclamație trebuie să menționați defectul și să anexați un document, dovadă de plată. În plus, trebuie să specificați adresa exactă și modalitățile care v-ar satisface (repararea, înlocuirea canapelei cu una nouă, rambursarea sumei pe care ați plătit-o în momentul achiziției sau alt mod).