Comanda un pat | RIDICARE LA ETAJ GRATUITĂ | până la sfârșitul lunii Februarie

120x200 cm

Pat înalt ANGEL + Saltea + somiera GRATIS, 120x200 cm
Ridicare la etaj gratuita
-31 %
  Disponibilitate 5-8 săptămâni
1 970 Lei 1 360 Lei
Pat tapițat ZILA cu saltea, 120x200
Ridicare la etaj gratuita
-34 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
4 900 Lei 3 250 Lei
Pat tapițat STEIN cu saltea, 120x200
Ridicare la etaj gratuita
-34 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
5 040 Lei 3 310 Lei
Pat tapițat ZENONE cu iluminare LED cu saltea, 120x200
Ridicare la etaj gratuita
-24 %
  Disponibilitate Nu mai este disponibil
3 990 Lei 3 030 Lei
Pat tapițat SNOW + Saltea 120x200 cm
Ridicare la etaj gratuita
-28 %
  Disponibilitate 5-8 săptămâni
1 580 Lei 1 140 Lei
Pat din lemn masiv STUDY + Saltea + somiera 120x200 cm
Ridicare la etaj gratuita
-30 %
  Disponibilitate 5-8 săptămâni
1 850 Lei 1 290 Lei
Pat din lemn masiv STUDENT + Saltea + somiera 120x200 cm
Ridicare la etaj gratuita
-16 %
  Disponibilitate 5-8 săptămâni
1 490 Lei 1 250 Lei
Pat SANTOS + somieră + saltea GRATIS
Ridicare la etaj gratuita TOP 100
-25 %
  Disponibilitate 4-6 săptămâni
3 020 Lei 2 270 Lei
Pat tapițat LIFE + somiera + saltea, 120x200
Ridicare la etaj gratuita
-35 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
2 900 Lei 1 890 Lei
Pat tapițat CAPRICE, cu saltea 120x200 cm
Ridicare la etaj gratuita
-30 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
5 370 Lei 3 780 Lei

Întrebări frecvente

  1.  

    Da. Pe paginile magazinului online Expedo puteți vedea diferite modele de seturi promoționale pentru orice interior de dormitor.

  2. Nu. Tot de ce aveți nevoie pentru o comandă sunt datele de facturare și  adresa exactă de livrare.

  3. Plata se poate face în numerar sau cu cardul la primirea personală a mărfii de la șofer.

  4. 120x200 cm

  5. Seturile promoționale - paturi cu saltele și bare variază între 772 RON și 3087 RON.

  6.  

    Livrarea durează între  2 și 7 săptămâni.

  7. Seturile promoționale - paturi cu saltele și bare sunt oferite cu o garanție de 24 de luni.

  8. După efectuarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare automată. Veți fi contactați de angajatul nostru care va confirma comanda și parametrii mărfii. Cu două zile înainte de livrare, veți fi informați cu privire la ora exactă a sosirii.

  9. Fiecare client al Expedo își poate edita sau șterge profilul său de client. Acest lucru se poate face prin trimiterea unui mesaj la [email protected] sau prin cerere trimisă de la e-mailul înregistrat în profilul clientului .

     

    Dacă livrarea dvs. este efectuată de un curier sau de o altă companie de transport, Expedo  îi va trimite numărul dvs. de telefon  pentru a coordona livrarea.

  10.  

    Fiecare client are dreptul de a returna marfa defectată  în termen de 14 de zile de la data primirii livrării.