180x200 cm

Pat tapițat AMUND cu saltea, 180x200
Livrare gratuită
-25 %

Pat tapițat AMUND cu saltea, 180x200

  Disponibilitate 7-9 săptămâni
4 890 RON 3 680 RON
Pat tapițat INGE cu saltea, 180x200
Livrare gratuită
-25 %

Pat tapițat INGE cu saltea, 180x200

  Disponibilitate 7-9 săptămâni
4 890 RON 3 680 RON
Pat tapițat PEGGY cu saltea, 180x200
Livrare gratuită
-25 %

Pat tapițat PEGGY cu saltea, 180x200

  Disponibilitate 7-9 săptămâni
4 890 RON 3 680 RON
Pat tapițat NORA cu saltea, 180x200
Livrare gratuită
-25 %

Pat tapițat NORA cu saltea, 180x200

  Disponibilitate 7-9 săptămâni
4 760 RON 3 580 RON
Pat tapițat RAFO cu saltea, 180x200
Livrare gratuită
-25 %

Pat tapițat RAFO cu saltea, 180x200

  Disponibilitate 7-9 săptămâni
5 480 RON 4 120 RON
Pat tapițat DINA cu saltea, 180x200
Livrare gratuită
-25 %

Pat tapițat DINA cu saltea, 180x200

  Disponibilitate 7-9 săptămâni
4 890 RON 3 680 RON
Pat tapițat VIKI cu saltea, 180x200
Livrare gratuită
-25 %

Pat tapițat VIKI cu saltea, 180x200

  Disponibilitate 7-9 săptămâni
4 890 RON 3 680 RON
Pat tapițat TRONSO cu saltea, 180x200
Livrare gratuită
-25 %

Pat tapițat TRONSO cu saltea, 180x200

  Disponibilitate 7-9 săptămâni
4 890 RON 3 680 RON

Întrebări frecvente

  1.  

    Da. Pe paginile magazinului online Expedo puteți vedea diferite tipuri de seturi promoționale - pat cu saltea și somieră pentru orice interier de dormitor.

  2. Nu. Pentru o comandă sunt necesare numai datele de facturare și  adresa exactă de livrare.

  3.  

    Plata se poate face în numerar sau prin transfer bancar la primirea personală a mărfii.

  4. 180x200 cm

  5.  

    Seturile promoționale - paturi cu saltele și somieră variază între 1070 RON și 3560 RON.

  6.  

    Livrarea durează între  2 și 13 săptămâni.

  7.  

    Seturile promoționale - paturi cu saltele și somieră sunt oferite cu o garanție de 24 de luni. Fiecare client are dreptul de a face o reclamație în timpul acestei perioade.

  8.  

    După efectuarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare automat. Veți fi contactați de angajatul nostru care va confirma comanda și parametrii mărfurilor. Cu două zile înainte de livrare, veți fi informați cu privire la ora exactă a sosirii.

  9. Fiecare client Expedo își poate edita sau șterge profilul său de client în orice moment, trimițând un mesaj la info@expedo.ro.  Puteți să trimiteți cerere de anulare a comandei și de la e-mailul înregistrat în profilul clientului.

     

    Dacă livrarea dvs. este efectuată de un curier sau de o altă companie de transport, Expedo  îi va trimite  numărul dvs. de telefon  pentru a coordona livrarea.

  10. Fiecare client are dreptul de a returna marfa defectă  în termen de 45 de zile de la data primirii livrării.