La achiziționarea produselor peste 600 Lei aveți TRANSPORT și RIDICARE LA ETAJ GRATIS

180x200 cm

Pat tapițat LAKE 2 inclusiv salteaua
LIVRARE GRATUITĂ
-30 %
Pat LAPIS + saltea + somiera pentru GRATIS
LIVRARE GRATUITĂ
-32 %
Pat tapițat Boxspring ISLAND + saltea + somiera
LIVRARE GRATUITĂ
-21 %
Pat HERMA + saltea +somiera GRATIS
LIVRARE GRATUITĂ
-30 %
  ÎN STOC
1 880 Lei 1 320 Lei
Pat matrimonial LUISA inclusiv salteaua
LIVRARE GRATUITĂ
0 %
Pat tapițat BAILANDO 1 inclusiv salteaua
LIVRARE GRATUITĂ
-30 %
Pat EBONY + saltea + somiera GRATIS
LIVRARE GRATUITĂ
-29 %
  ÎN STOC
1 920 Lei 1 360 Lei
Pat tapițat DOUBLE 2
LIVRARE GRATUITĂ
-18 %
  ÎN STOC
2 650 Lei 2 180 Lei
Pat tapițat DOUBLE 1
LIVRARE GRATUITĂ
-18 %
  ÎN STOC
2 660 Lei 2 180 Lei
Pat matrimonial COLORADO L-2 + Saltea + somiera 180x200 cm
LIVRARE GRATUITĂ
-31 %
  Disponibilitate 2-3 săptămâni
3 400 Lei 2 360 Lei
Pat înalt ANGEL + Saltea + somiera GRATIS 180x200 cm
LIVRARE GRATUITĂ
-18 %
  Disponibilitate 2-3 săptămâni
2 500 Lei 2 050 Lei
Pat din lemn masiv STUDY + Saltea + somiera 180x200 cm
LIVRARE GRATUITĂ
-29 %
  Disponibilitate 2-3 săptămâni
2 490 Lei 1 780 Lei
Pat din lemn masiv STUDENT + Saltea + somiera 180x200 cm
LIVRARE GRATUITĂ
-24 %
  Disponibilitate 2-3 săptămâni
2 330 Lei 1 780 Lei
Pat DAVON + saltea + somiera GRATIS
LIVRARE GRATUITĂ
-33 %
  Disponibilitate 2-3 săptămâni
1 560 Lei 1 040 Lei

Întrebări frecvente

  1.  

    Da. Pe paginile magazinului online Expedo puteți vedea diferite tipuri de seturi promoționale - pat cu saltea și somieră pentru orice interier de dormitor.

  2. Nu. Pentru o comandă sunt necesare numai datele de facturare și  adresa exactă de livrare.

  3.  

    Plata se poate face în numerar sau prin transfer bancar la primirea personală a mărfii.

  4. 180x200 cm

  5.  

    Seturile promoționale - paturi cu saltele și somieră variază între 1070 RON și 3560 RON.

  6.  

    Livrarea durează între  2 și 13 săptămâni.

  7.  

    Seturile promoționale - paturi cu saltele și somieră sunt oferite cu o garanție de 24 de luni. Fiecare client are dreptul de a face o reclamație în timpul acestei perioade.

  8.  

    După efectuarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare automat. Veți fi contactați de angajatul nostru care va confirma comanda și parametrii mărfurilor. Cu două zile înainte de livrare, veți fi informați cu privire la ora exactă a sosirii.

  9. Fiecare client Expedo își poate edita sau șterge profilul său de client în orice moment, trimițând un mesaj la [email protected].  Puteți să trimiteți cerere de anulare a comandei și de la e-mailul înregistrat în profilul clientului.

     

    Dacă livrarea dvs. este efectuată de un curier sau de o altă companie de transport, Expedo  îi va trimite  numărul dvs. de telefon  pentru a coordona livrarea.

  10. Fiecare client are dreptul de a returna marfa defectă  în termen de 14 de zile de la data primirii livrării.