80x200 cm

Pat single tapițat NASTY 4 + somieră + saltea, 80x200
Ridicare la etaj gratuita
Livrare gratuită
-19 %
Pat tapițat LIFE + somiera+ saltea, 80x200
Ridicare la etaj gratuita
Livrare gratuită
-34 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
2 610 RON 1 710 RON
Pat single tapițat NASTY 5 + somieră + saltea, 80x200
Ridicare la etaj gratuita
Livrare gratuită
-23 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
2 350 RON 1 820 RON
Pat tapițat QUATTRO inclusiv salteaua
Ridicare la etaj gratuita
Livrare gratuită
-22 %
Canapea LARISA
Reduceri
Livrare gratuită
-23 %
  ÎN STOC
1 790 RON 1 380 RON
Pat tapițat single DOUBLE 2
Ridicare la etaj gratuita
Livrare gratuită
-30 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
1 650 RON 1 150 RON
Pat tapițat single DOUBLE 1
Ridicare la etaj gratuita
Livrare gratuită
-18 %
  Disponibilitate 5-7 săptămâni
1 400 RON 1 150 RON
Pat tapițat SNOW + Saltea 80x200 cm
Ridicare la etaj gratuita
Livrare gratuită
-28 %
  Disponibilitate 5-8 săptămâni
1 370 RON 980 RON
Pat din lemn masiv STUDENT + Saltea + somiera 80x200 cm
Ridicare la etaj gratuita
Livrare gratuită
-17 %
  Disponibilitate 5-8 săptămâni
1 210 RON 1 010 RON
Pat din lemn  masiv STUDY + saltea + somieră 80x200 cm
Ridicare la etaj gratuita
Livrare gratuită
-32 %
  Disponibilitate 5-8 săptămâni
1 550 RON 1 050 RON

Întrebări frecvente

  1.  

    Da. Pe paginile magazinului online Expedo puteți vedea diferite tipuri de seturi promoționale - pat cu saltea și somieră.

  2. Nu. Pentru o comandă sunt necesare numai datele de facturare și adresa exactă de livrare.

  3. Plata poate fi efectuată în numerar sau cu cardul la primirea personală a mărfii de la șofer.

  4.  

    Seturile promoționale - pat cu saltea și somieră variază între 672 RON și 1245 RON.

  5.  

    Livrarea durează între  15-25 zile lucrătoare.

  6. Garanția la seturi promoționale - paturi cu saltele și somieră este 24 de luni.

  7.  

    După efectuarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare automat. Veți fi contactați de angajatul nostru care va confirma comanda și parametrii mărfii. Cu două zile înainte de livrare, veți fi informați cu privire la ora exactă a sosirii.

  8. Fiecare client de Expedo își poate edita sau șterge profilul său de client în orice moment, trimițând un mesaj la [email protected].  Aceast  lucru de poate face și prin e-mailul înregistrat în profilul clientului.

     

    Dacă livrarea dvs. se efectuiază de un curier sau de o altă companie de transport, Expedo  îi va trimite numărul dvs. de telefon  pentru a coordona livrarea.

  9. Fiecare client are dreptul de a returna marfa defecă  în termen de 14 de zile de la data primirii livrării.