LICHIDARE TOTALĂ A STOCULUI | Ultimele piese la prețuri de neratat | VREAU SĂ VĂD

Achiziție: Întrebări și răspunsuri frecvente

Alexandra Doskočilová
7.9.2023

Cum se desfășoară procesul de cumpărare în magazinul electronic Expedo? Atunci când faceți cumpărături online, este posibil să aveți unele întrebări legate de selecția produselor, livrare, opțiuni de plată sau retururi. În articolul de astăzi, vom rezuma cele mai frecvente întrebări și răspunsuri pe care le puteți avea cu privire la achiziția dvs.

Achiziție: Întrebări și răspunsuri frecvente

Cât costă transportul?

Transportul în Romania are costul de 49 RON. Pentru comenzi mai mari de 3100 RON aveți transport GRATUIT. Vom livra bunurile direct la domiciliu, în spatele primei uși încuiate. Satisfacția clienților este întotdeauna prioritatea noastră numărul unu..

Cât costa ridicarea la etaj?

Este posibil să adăugati ridicarea la etaj direct în coșul de cumpărături înainte de a trimite comanda. Prețul ridicarii depinde de valoarea comenzii. Pentru comenzi pana in 1000 RON, se percepe o taxa de 100 RON. Ridicarea la etaj pentru comenzile in valoare de 1000- 1999 RON sunt taxate cu 200 RON. Ridicarea la etaj pentru comenzi de 2000 RON sau mai mari, se taxeaza cu 300 RON.

delivery.png (1.29 MB)

Cum să comandați bunuri?

În primul rând, alegeți bunurile din oferta noastră de pe e-shop. Faceți clic pe parametrii din configuratorul de produse (de exemplu, dimensiunea patului, culoarea lemnului, tipul de saltea, spațiul de depozitare) și puneți "adăugați în coș". În coș introduceți adresa, modalitatea de livrare și de plată și trimiteți comanda. Noi confirmăm primirea comenzii prin e-mail automat și apoi veți fi contactat/a de un angajat care vă va confirma comanda și parametrii produsului. Vom comanda produsul și vă vom informa cu privire la ora exactă de sosire cu două zile înainte de livrare.

Cum se efectuează plata?

  • Numerar la livrare / card de credit – plătiți în numerar sau cu cardul la șofer în momentul primirii marfii.
  • Transfer bancar – plata se face prin transfer bancar, banii trebuie să fie în cont cu cel puțin o zi înainte de livrarea comenzii.
  • Card online – puteți achita în mod convenabil bunurile cu cardul bancar prin intermediul gateway-ului de plată GoPay
  • Plata în numerar sau cu cardul la ridicarea personală – dacă veniți direct la depozitul nostru pentru a ridica personal bunurile, puteți plăti în numerar sau cu cardul.

Când vor ajunge bunurile?

Termenul de livrare al mărfurilor este întotdeauna doar informativ și orientativ. Servește pentru ideea ta și este individuală.

ÎN STOC – Vă vom livra bunurile în termen de 8 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
În termen de 14 zile – Vă vom livra bunurile în termen de 14 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
1-3 săptămâni – Vom livra bunurile în termen de 26 de zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
2-5 săptămâni – Vă vom livra bunurile în termen de 37 de zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
5-8 săptămâni - Vom livra bunurile în termen de 58 de zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.

Cum să preluați bunurile?

Șoferul va suna clientul cu aproximativ 15 minute înainte. După primirea bunurilor, vă recomandăm să verificați starea acestora pentru a vedea dacă au existat daune mecanice în timpul transportului. Dacă totul este în ordine, semnați Recepția și bunurile sunt ale dumneavoastră.

La ce trebuie să fiti atenti?

Atunci când comandați bunurile, vă rugăm să vă asigurați că sunt bifați parametrii corecți și că culoarea lemnului sau a tapițeriei corespund cerințelor dumneavoastră.

Atunci când determinați orientarea colțului, citiți întotdeauna cu atenție informațiile din descrierea detaliată a produsului. Verificați întotdeauna cu atenție bunurile atunci când le primiți. Dacă nu sunteți mulțumit de starea bunurilor, nu semnați pentru ele. Prin semnare, confirmați că ați primit bunurile în stare bună.

return of goods.png (620 KB)

Ce înseamnă să returnezi bunurile în termen de 14 zile?

Dacă nu sunteți mulțumit de bunuri, trimiteți-le înapoi și vă vom rambursa banii. Depinde de dvs. dacă ni le aduceți personal sau folosiți un serviciu de livrare. Este întotdeauna esențial ca bunurile să fie ambalate cu grijă și în starea în care le-ați primit.

Care este diferența dintre o returnare în 14 zile și o reclamație?

Principala diferență este că, dacă returnați bunurile în termen de 14 zile, vă vom rambursa banii fără a oferi niciun motiv. Atunci când faceți o reclamație, trebuie să completați un formular de reclamație, să ne trimiteți fotografii ale daunelor sau să trimiteți bunurile direct pentru o analiză profesională. Vă vom anunța în termen de 3 zile lucrătoare cum a decurs reclamația.

Bunurile sunt livrate asamblate?

Livrăm toate produsele demontate, este mai ușor și mai sigur pentru transport. Articolele mai mari sunt livrate în mai multe pachete, pentru produsele mici este suficient un singur pachet. Cu toate acestea, asamblarea în sine nu este complicată și primiți întotdeauna instrucțiuni de asamblare și elemente de fixare împreună cu pachetul.

Cum funcționează ridicarea personală?

Creați o comandă și selectați ridicare personală. Atunci când confirmați comanda, veți stabili o oră de ridicare cu personalul. Noi vom pregăti bunurile pentru dvs. la depozitul nostru, iar dvs. le veți lua la ora convenită. Efectuați plata fie în numerar, fie cu cardul la fața locului sau prin transfer prealabil în contul nostru. Simplu ca bună ziua?

Distribuiți articolul pe:

Comentarii

Introduceți un comentariu

Nu există încă comentarii pentru acest articol

Transport propriu

livrare la domiciliu

În fiecare lună

adăugam mobilier nou

Livrare convenabilă

la tot sortimentul

Returnare

pâna în 14 zile