Nebunia reducerilor de 50% la orice +TRANSPORT GRATUIT extra și Ridicare la etaj pentru fiecare comandă făcută din 23.4

Cum organizați spațiul hotelului pentru un confort maxim al oaspeților?

Alexandra Doskočilová
23.10.2023

Datorită redresării și chiar creșterii volumului comerțului și a turismului în prezent, industria hotelieră se dezvoltă, de asemenea, într-un ritm alert.

Fie că se cazează într-un complex mare, fie că preferă experiențele care aduc senzația de acasă într-un mini-hotel, oaspeții hotelului dvs. trebuie să se bucure de liniște și să se simtă confortabil.

Cum organizați spațiul hotelului pentru un confort maxim al oaspeților?

Pentru ca spațiul din hotel să fie prezentabil și confortabil, acesta trebuie să fie organizat în cel mai corect mod.

De ce este importantă organizarea spațiului din camerele de hotel?

Dacă intenționați să deschideți un hotel, primul lucru pe care ar trebui să îl faceți este să stabiliți tematica.

Cu toate că destinația de bază a oricărui hotel este de a primi oaspeți, există diferite tipuri de hoteluri și este important să stabiliți dacă hotelul dvs. se va adresa clienților de afaceri, dacă va fi de tip resort, aparthotel sau un alt tip de hotel.

Atunci când alegeți conceptul hotelului dvs., veți vedea că trebuie luați în vedere mulți factori diferiți, dar conceptul primează când vine vorba de organizarea ulterioară corectă a spațiului din hotel.

Fie că doriți să deschideți un hotel de la zero, fie că ați decis să transformați spațiul camerelor din hotelul dvs. existent, obiectivul dvs. va fi îndreptat înspre o funcționalitate maximă și o estetică perfectă.

Designul interesant al camerelor trebuie să fie în armonie cu stilul general al hotelului dvs. și să le ofere oaspeților o experiență minunată în vacanța lor, prin totalitatea elementelor sale.

Alegerea mobilierului, a decorațiunilor, a iluminatului și a amenajării este la fel de importantă pentru confortul și satisfacția oaspeților ca și nivelul serviciilor oferite în timpul șederii lor.

Studierea tipurilor de camere din hotel

Răspunsul la întrebarea "Cum organizăm spațiul din camerele de hotel?" depinde în primul rând de tipul acestora, dar și de stilul general al hotelului.

Dacă, de exemplu, camera este standard, înseamnă că în cameră va fi disponibil cel mai necesar mobilier.

Printre care:

  • pat;
  • șifonier;
  • masă;
  • scaune;

Atunci când amenajați camere dedicate oaspeților care călătoresc în scop de afaceri, ar trebui să includeți dotări pentru un mediu de afaceri.

Acestea includ:

  • birou confortabil;
  • scaun ergonomic;
  • veioză:
  • internet rapid și stabil.

Obrázek2.jpg (62 KB)

Camerele dedicate familiilor necesită un șifonier mai încăpător pentru depozitarea lucrurilor și un pat suplimentar, iar atunci când vine vorba de apartamentul prezidențial, trebuie neapărat să se țină cont de cerințele sporite de lux.

În orice caz, funcționalitățile și soluțiile stilistice trebuie să fie în armonie între ele și în concordanță cu obiectivele oaspeților.

Selectarea mobilierului și a dotărilor pentru cameră

În prezent puteți găsi seturi speciale gata de mobilier pentru dotarea camerelor hoteliere sau chiar puteți opta pentru realizarea mobilei la comandă. Cel mai important aspect este să le alegeți în așa fel încât să le oferiți oaspeților dvs. atât confort și o atmosferă plăcută, cât și un element inedit, pentru că aceasta este formula câștigătoare pentru ca oaspeții dvs. să revină mereu și să recomande serviciile dvs. cunoscuților lor.

Mobilierul standard al camerei de hotel include de obicei:

  • pat;
  • Șifonier sau dulap (comodă);
  • noptiere;
  • măsuță cu un fotoliu sau două taburete.

Dimensiunile și tipurile de paturi variază și nu toate hotelurile folosesc elementele de bază standardizate sau designul simplu, dar, în funcție de dimensiunea camerei, paturile pot fi single - pentru o persoană sau duble.

În funcție de stilul camerei, patul poate avea un aspect simplu sau un design mai interesant, dar este absolut esențial ca paturile să fie realizate din lemn de calitate, deoarece accentul principal este pus pe rezistență și durabilitate.

Șifonierele și noptierele sunt, de asemenea, o parte integrantă a mobilierului. Șifonierele pot fi realizate din lemn masiv, MDF sau PAL, iar tipul de cameră va determina dacă este necesar ca șifonierele să fie cu o singură foaie, mai mari, cu uși cu oglindă etc.

Șifonierele cu uși glisante sunt o opțiune excelentă pentru a economisi spațiu în detrimentul unui pat mai mare, a spațiului pentru un pătuț, etc.

Noptierele se numără printre cele mai folosite piese de mobilier care fac șederea mai confortabilă și de regulă vin în set cu patul, iar modelele dedicate pentru baie sunt și rezistente la umiditate.

În cazul în care camera respectivă este pentru familii, mobilierul include de obicei și o canapea extensibilă, mai multe scaune și o comodă sau un șifonier mai mare, pentru că în acea cameră trebuie să se cazeze confortabil mai multe persoane.

În plus față de mobilierul standard, se poate adăuga un minibar, un colț de băut cafeaua pe balcon sau lângă ferestre, o secțiune TV și un spațiu suplimentar de depozitare pentru obiecte și multe altele.

Alegerea mobilierului și amenajarea generală a camerei de hotel vă va permite să oferiți oaspeților dvs. cea mai plăcută ședere pe termen scurt sau lung.

Organizarea mobilierului în cameră

Deoarece funcția principală a oricărei camere de hotel este de a asigura fie relaxarea, fie procesul de muncă cu spor, nu doar alegerea mobilierului, ci și amplasarea acestuia poate contribui la acest lucru.

Atunci când planificați amenajarea, anticipați numărul de oaspeți, ce spațiu va ocupa mobilierul și care este traseul preconizat de deplasare în cameră. Fiecare element ar trebui să ocupe un minim de spațiu pentru a permite utilizarea optimă a zonelor desemnate.

În cameră trebuie pus mai întâi mobilierul de bază - pat și șifonier, apoi trebuie să vă gândiți la restul elementelor. Se poate alege un aranjament simetric sau asimetric, lăsându-se mai mult spațiu între obiecte în jurul zonei de stat jos.

Dacă această zonă este în mijlocul încăperii, formați două colțuri - de exemplu, o canapea sau un fotoliu la un capăt și o masă cu taburete la celălalt.

Obrázek3.jpg (88 KB)

Ar fi o idee bună să urmăriți obținerea unui echilibru vizual - puteți poziționa canapeaua vizavi de pat, dar nu așezați două elemente înalte unul lângă celălalt.

Dimensiunile camerei oferă numeroase soluții interioare, mai ales dacă încăperea este mai mare. Cu toate acestea, nu trebuie să exagerați cu acumularea unei cantități mari de mobilier.

În camerele de hotel mai mici ar trebui să folosiți un număr mic de piese de mobilă, dar corect amplasate - astfel încât să confere senzația de spațiu. Un apartament mic ar trebui să satisfacă aceleași nevoi ca unul mare, așa că profitați la maxim.

Decorațiune și iluminat

O cameră de hotel are de îndeplinit, figurativ spus, multe sarcini. Oaspeții dorm în aceasta, se relaxează cu o carte în mână sau în fața televizorului, socializează și de asemenea - lucrează. Atunci când nu numai mobilierul, ci și restul elementelor de interior, cum ar fi decorarea și iluminatul, sunt alese corect, timpul petrecut în încăpere va fi mult mai plăcut.

Decorarea unui hotel, inclusiv a spațiilor de cazare, se poate face în mai multe moduri și poate îmbrăca tematici diferite. Cu toate acestea, există metode bine stabilite care vă vor ajuta să crați o atmosferă ideală.

Este important ca oaspeții hotelului să se scufunde în atmosfera inedită oferită de hotel și să se bucure de un confort adevărat, așadar alegeți culori care să dea o senzație de confort și spațiu aerisit.

 Dacă doriți ca oaspeții dvs. să țină minte de camera ca fiind specială, adăugați un accent unic. Chiar și combinarea artistică a contrastului clasic alb-negru cu o culoare vie și caldă pe unul dintre pereți redă o notă magnifică și nu necesită spațiu suplimentar.

O altă metodă infailibilă pentru a crea o atmosferă unică sunt tapetele, panourile sau tablourile tematice, alegerea tapițeriilor artistice, perdelelor sau jaluzelelor.

În cazul în care vorbim despre o cameră destinată cuplurilor, puteți adăuga câteva elemente pentru a crea o atmosferă romantică, cum ar fi un set de lumânări, motive florale etc.

Stilul ales al întregului hotel vă va sugera elementele potrivite pentru interiorul camerei, facilitând căutarea dvs. pentru culori și texturi potrivite. Printre detaliile importante se numără și corpurile de iluminat, deoarece iluminatul potrivit creează un mediu mai confortabil și pune un accent decorativ vizual.

Pentru a-i face pe oaspeți să se simtă ca și cum ar intra în propriul lor dormitor, puneți la dispoziția lor o veioză la lumina căreia se pot bucura de cartea lor preferată. Aceasta poate fi încastrată sau de pus pe noptieră, dar indiferent de opțiunea pe care o veți alege, lampa va adăuga o senzație de confort și căldură zonei respective. Benzile LED sunt un accesoriu ideal de pus deasupra patului sau a zonei de bucătărie.

Opțiunile sunt cu adevărat numeroase, iar odată ce puneți în armonie și „de acord” mobilierul, decorațiunile și iluminatul, puteți fi siguri că oaspeții care se vor caza în cameră, se vor simți extrem de mulțumiți.

Mentenanța camerei

Toți cei care intră în camera de hotel, după ce vor păși în cameră, trebuie să se simtă de parcă sunt primii ei utilizatori. Acest lucru înseamnă că, camera trebuie să fie nu doar bine organizată, ci și curată și fără semne de utilizare.

Din punct de vedere statistic, mobilierul depreciat și igiena nesatisfăcătoare se numără printre cele mai frecvente motive pentru depunerea de plângeri de la vizitatori în hotelurile mai mari, minihotelurile sau casele de vacanță.

Personalul responsabil de curățenia camerei va avea grijă de aspectul acesteia atât după ce oaspetele a părăsit-o, cât și în timpul șederii sale în hotel.

Obrázek4.jpg (56 KB)

Pentru a reduce la minimum deteriorarea dotărilor și a mobilierului, nu faceți compromisuri în ceea ce privește calitatea manoperei și a materiilor prime folosite, iar departamentul de „Housekeeping” al hotelului implicat în întreținere trebuie să aibă grijă, respectând cu strictețe indicațiile producătorului și standardele stabilite.

Hotelurile trebuie să pună la dispoziția oaspeților lor reguli generale privind cazarea și șederea acestora. Oaspeții sunt răspunzători pentru daunele aduse hotelului și le plătesc în conformitate cu lista de prețuri a hotelului, dar elementul de prevenție dat de interdicții și obligațiile clienților protejează de fapt proprietatea hotelului, asigurând o utilizare mai îndelungată a acesteia în bune condiții și, în unele cazuri, siguranța ocupanților înșiși și a celorlalți oaspeți.

Concluzie

Dacă oaspeții hotelului dvs. îl vor părăsi mulțumiți va fi factorul principal atunci când aceștia iau decizia dacă vor reveni sau nu. Pentru ca aceștia să vă asocieze hotelul cu un loc în care s-au bucurat de un mediu confortabil și sofisticat, organizați spațiul în mod corespunzător.

Stilul mobilierului și amplasarea acestuia, selecția altor echipamente, modul în care este decorat și iluminatul sunt acei factori importanți care lasă impresii de durată.

Serviciile impecabile și curățenia - alte două elemente esențiale care se adaugă la amenajare, stil și mobilier - cu siguranță vor dovedi că toate eforturile dvs. au dat roade.

Atitudinea față de client în orice afacere se remarcă prin cele mai mici detalii, iar în industria serviciilor hoteliere acest lucru garantează o reputație impecabilă și un succes garantat.

Distribuiți articolul pe:

Comentarii

Introduceți un comentariu

Nu există încă comentarii pentru acest articol

Transport propriu

livrare la domiciliu

În fiecare lună

adăugam mobilier nou

Livrare convenabilă

la tot sortimentul

Returnare

pâna în 14 zile