Pas cu pas, de la alegere la livrare
Cum se desfășoară procesul de achiziție în magazinul electronic Expedo? La ce trebuie să fiți atenți, ce se întâmplă dacă bunurile care vă interesează nu sunt în stoc și cum funcționează expedierea, plata și ridicarea bunurilor la etaj? În articolul de astăzi vă aducem răspunsurile la toate aceste întrebări.

Încercăm să facem întregul proces de cumpărare cât mai simplu și mai intuitiv posibil. Atunci când căutați, aveți două opțiuni: introduceți numele produsului în casuta de căutare sau răsfoiți categoriile de produse.
Dacă aveți de gând să cumpărați o canapea sau un pat, trebuie să acordați atenție următoarelor lucruri:
- Alegerea tapițeriei - avem majoritatea coltarelor / canapelelor în mai multe opțiuni diferite de tapițerie, vă rugăm să aruncați o privire și să faceți clic pe opțiunea care se potrivește nevoilor dvs., dacă aveți nevoie de mai multe informații, există un ghid cu o descriere a țesăturii specifice pentru fiecare produs.
- Dimensiunea zonei de dormit - (se aplică numai la paturi) - majoritatea paturilor au o alegere a zonei de dormit, ca și în cazul tapițeriei, trebuie să bifați dimensiunea care vi se potrivește.
- Orientarea colțului - (se aplică numai la canapea) colț drept sau stâng? Aici trebuie să folosiți puțină imaginație, cum să alegeți orientarea corectă a colțului poate fi găsită în articolul nostru aici
- Disponibilitatea bunurilor - avem majoritatea bunurilor în stoc și le livrăm la adresa dvs. în termen de 8 zile lucrătoare, dar uneori disponibilitatea este mai mare, așa că vă rugăm să fiți atenți la aceste informații.
Introduceți în coș
După selectarea unui anumit articol, faceți clic pe "adauga in cos" și apoi aveți două opțiuni: mergeți direct la coș făcând clic pe "continuati spre cos" sau apăsați "continuati cumparaturile" și puteți căuta pe site pentru mai multe piese pentru casa dvs.
Filtru
De asemenea, puteți utiliza filtrele noastre pentru a căuta, a selecta produsele numai în stoc, culoare, preț, stil, dimensiune și multe altele. De asemenea, puteți sorta produsele în categorii de la cele mai ieftine, cele mai scumpe sau noi.
Coș
Puteți merge la coș făcând clic pe această pictogramă.
În coșul de cumpărături veți vedea o imagine de ansamblu a comenzii dumneavoastră, produsele, numărul de articole și prețul. Puteți partaja cu ușurință coșul dvs. cu altcineva folosind butonul "distribuiti cosul de cumparaturi" (prin e-mail sau link). Tot aici puteți adăuga un cod de reducere la comanda dvs. dacă site-ul organizează în prezent un eveniment.
Modalități de transport și de plată
Următorul pas este alegerea metodei de expediere și a metodei de plată, aici alegeți ceea ce este cel mai bine pentru dumneavoastră. Puteți alege între plata cu cardul, prin transfer bancar sau ramburs. Dacă ceva nu este clar, aveți întotdeauna opțiunea de a da click pe "i" roșu pentru a afla mai multe informații.
Preluare
Deoarece scopul nostru este de a ne asigura că fiecare clientul are cea mai bună experiență de cumpărare de mobilă online, facem tot posibilul pentru a ne asigura că vă petreceți timpul cu familia sau la serviciu - noi ne ocupăm de restul. Aveți opțiunea de a adăuga o taxă la fiecare comandă pentru ridicarea bunurilor la orice etaj. Prețul de ridicare depinde de valoarea comenzii:
Informații de facturare
Trebuie doar să completați adresa dvs. de e-mail, numărul de telefon, prenumele, numele de familie, strada, orașul și codul poștal - astfel încât să știm cui și unde să vă livrăm comanda.
Apoi, trimiteți comanda, noi ne ocupăm de restul.
Nu există încă comentarii pentru acest articol